Elke ronde streepjes bij z&k zwangerschapstest dipstick

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nlovesn, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ben heeeeel benieuwd naar je andere test. Ik duim voor je!!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij mij blijven ze toch echt wit ;)

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb twee keer hetzelfde gehad met de zk dipsticks, heel irritant want ik weet dus niet of het aan de testjes lag of dat het vroeg was misgegaan.
    Nu weer streepjes maar op andere merken! Dus hopen dat t nu goed zit:)
    Zou je aanraden om toch andere tests te kopen!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bij mij blijven ze ook omo wit

5. Dat zou in principe ook best kunnen hoor. Ik las laatst dat 80% van de zwangerschappen voor je NOD nog misgaan. Geen idee hoeveel daarvan waar is (ik vind het wel érg veel), maar als dat inderdaad klopt, zouden de uitslagen van de testen wel meteen te verklaren zijn.. Ik vind de test op de foto trouwens ook niet echt een tuurstreepje geven, maar echt een duidelijke roze streep. Ik hoef geen moeite te doen om 'm te kunnen zien in ieder geval. Ik zou dan ook denken dat er wel een bevruchting is geweest, maar dat het met het innestelen mis is gegaan (of vlak daarna)..

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    ik zie m ook wel heel erg duidelijk zonder te turen. Heb je nog foto van vorige maand? want ik zou bij deze test gewoon zeggen zwanger. doe anders eens een andere test van kv 2v5

7. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Toen ik het tweede streepje op de zk test had gaf de cb aan 'niet zwanger' dus ik denk dat die testen niet goed zijn. Ook op de etos 2v5 test was geen streep te zien. Terwijl een dag later wel weer op de zk. Ik zou gewoon een andere test kopen.

8. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Morgen ff naar action of kruidvat :)

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Na het lezen van meerdere verhalen over de z&k zwangerschapstesten heb ik besloten deze niet meer te gebruiken. Dan liever action of kv.

10. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Net een actiontest gedaan en die is helemaal wit!

Nooit meer zwanger en kids dus met hun $]&@€ testen!

Maar weer beginnen bijna met ovulatietesten dan , HELAAS!

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ja erg rot want je krijgt er extra hoop door. Het lijkt wel of de testen van de laatste tijd te gevoelig zijn. Aangezien een vrouw sowieso tussen de 0-5 hcg heeft in haar lichaam. Eerst nooit last van gehad, valse streepjes.

Deel Deze Pagina