Ik zou je langste cyclus aanhouden wat betreft NOD.. Als je cyclus korter is dan is het alleen maar fijner. En wat betreft vruchtbare dagen, dan zou ik gewoon klussen vanaf je kortste cyclus, tot je langste cyclus zeg maar. Dan zit je eigenlijk altijd wel goed.
Gewoon die van 29 aanhouden , weet niet hoe lang je van de pil af bent. Die kan ook je lijf in de war maken na je gestopt bent. Ik zou me nog geen zorgen maken . Ik schommel ook wel eens tussen de 27 en 30 dagen niks mis mee . Succes met zwanger worden .
Was net begonnen met de pil Had achteraf te lichte pil en dus doorbraalbloedingen en ook eisprong gehad en gevoeld 33 was maand voordat ik begon met pil maanden ervoor 29 maar hen ei gevoepd en sat kwam overeen met 33 Na laatte pil vd strip geen doorbraakbloedingen meer gehad en tot heden nog geen ongi
Hoe lang ben je aan de pil geweest? En begrijp ik het nu goed dat je na je laatste pil nog geen bloeding hebt gehad? Wanneer heb je de laatste pil genomen dan?
Nog niet als ik van 33 uit ga is t vandaag nod Maar vanaf pilgegebr op ongidag eerste 12 dgn bloedingen erna 2 dgn niet na gemeenschap wel tot aan laatste pil 19 want 20/21 heb ik niet genomen Achteraf wist ik pas dat me pil te laag was.