Ik wil graag zwanger worden. Ik droom ervan, ik hoop het elke dag. Mijn man en ik hebben geprobeerd maar telkens lukte het niet op m'n vruchtbare dagen relaxt te klussen. We voelen gedwongen maar hoe stop ik deze gevoel? We zijn nu op de 7e ronde. Eerste kindje. Hij komt vrijdag avond thuis. Als ik goed mijn eisprong berekend, heb ik een eisprong op vrijdag avond. Ik weet nu hoe een eisprong voelt, ik weet nu hoe ovu testen werken. Ik ben van plan om elke 19:00 te testen (ik ga woensdag beginnen). Ik zou graag willen weten hoe je bent zwanger bent geworden met testen etc. Liefs, Josje.
hallo Josje, Kan je nog niet vertellen hoe ik zwanger ben geworden want wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ik denk dat je er niet zoveel druk op moet leggen. Dat je gewoon een maand niet je vruchtbare dagen moet bereken en geen ovulatie testen moet doen en sex hebben wanneer jullie zin hebben. Misschien gaat dat gedwonggen gevoel dan een beetje weg want het moet wel leuk blijven en er plezier van hebben.
Hoi Josje, Heel herkenbaar hoor! Dat gevoel van ´moeten´, nou is dat bij ons niet zo´n probleem maar voor de mannen soms wel... De ronde waarin ik zwanger ben geworden had ik het al opgegeven, ik had hele onregelmatige cyclussen. Tot ik een keer thuiskwam van werk en steken voelde, ik een ovu gedaan en die knalde! Ik de test onder een boek geschoven in de slaapkamer en lief kunnen verleiden toen ie uit werk kwam. Na ´de daad´ heb ik pas de test aan hem laten zien en toen ben ik zwanger geraakt! Ik weet t, het klinkt misschien als toeval maar de druk was er even af bij ons, met resultaat!! Succes!
Wat bij ons deze keer heeft gewerkt: vanaf cyclusdag 8, om de dag, tot cyclusdag 20 ofzo. Dan heb je in de meeste gevallen je vruchtbare dagen wel te pakken, en heb je niet de stress en de kosten van ovulatietesten e.d.
Ach wat naar Josje! Het is ook helemaal niet leuk als er ineens vanalles vanaf hangt. Ik herken het wel. Eerst ging seks om de seks, nu toch óók om andere dingen. Toch vind ik het nog steeds geen straf Misschien helpt het te bedenken dat jullie tweetjes straks dat kindje groot gaan brengen en dat jullie relatie dan heel belangrijk is. En daar hoort ook (goede) seks bij, gewoon omdat je van elkaar houdt. Succes!
Lijkt me een goed idee om eigenlijk geen ovu-testen te gebruiken, ik werd er een beetje nerveus van zovan: Oh het moet NUUU! Ik heb de drang maar het zou fijn zijn om natuurlijk zwanger te worden met veel liefde en heel fijn klussen. J Ik hoop echt dat ik vrijdag geen gedwongen gevoel heb maar dat ik onstspannen ben en hij ook. Alleen ben ik heel klungelig met organiseren voor iets leuks. Hoe bereid jij je voor? Hihihi. Je hebt helemaal gelijk. Voor mij is geen probleem maar voor de man is het dat zij moeten presteren en soms (wel in de vruchtbare dagen) gaat het niet en kan ik me enorm teleurgesteld voelen. Ik heb vorige maand wel heel stom aangepakt. Ik moet gewoon iets leuks organiseren op de vrijdag. Ik dacht aan een massage en hem comfort geven. Arme hij denk ik soms dat hij moet presteren! xD Maar ik vind het zo leuk om te lezen hoe je hebt aangepakt. Ik hoop echt dat het bij mij hetzelfde gebeurd! J Oh, niet aangedacht. December tot half maart kan ik je tip volgen. Want dan komt mijn man terug. Nu komt hij alleen in de weekend. Ik baal er wel van. Maar ik hoop op een mooie moment dat ik mag huilen van gelukJ Seks is fijn. Maar als het moet, dan zit het in mn hoofd en dat wil ik niet, ik wil optimaal zijn. Ik hoop dat ik gewoon relax ben en mezelf kan laten gaan. Mn vriend voelt zich helemaal in zijn element als we leuke voorspel hebben. Dat hebben we de vorige maanden niet gedaan. Ik wil die tijden weer oppakken en nu mis ik hem enorm. Ik zag hem eerst elke dag en nu komt hij vrijdag! Verlang nu. Goed gevoel. Ik hoop dat hij hetzelfde heeft. Ik ben super verliefd en hij ook. We houden heel veel vanelkaar. Zou graag het gevoel van lust hebben in plaats van moeten. Hihihi. Ik vind mezelf wel stom klinken maar ik wil er alles aan doen om het leuk te houden hihihi.
Aangezien jullie elkaar voorlopig alleen in het weekend zien, zou ik die ovu testen even laten voor wat ze zijn. Gewoon elk weekend iets leuks bedenken. Hoeft niet eens iets bijzonders te zijn. Bijvoorbeeld, je had het over massage. Koop een massage-olie die lekker ruikt, of koop meerdere soorten. Zorg dat als hij thuis komt, je huis lekker fris en opgeruimd is, zodat je alleen maar tijd voor elkaar nodig bent. Kaarsjes doen het natuurlijk altijd goed. Bedenk wat hij leuk vindt. Houdt hij van lingerie, bepaalde films.. Enne de gouden tip, vertel niet wanneer je vruchtbare dagen zijn. Menig man die dan door de druk opeens ´instort´.
Okay, ik gebruik geen ovu testen. Nopie, nopie. Ik beloof het mezelf nu! Ik heb geen massage olie, maar je hebt me op een idee gebracht. Ik hou van lavendel, misschien de bodyshop proberen. Ik weet dat hij van aardbeien houd, misschien vind hij lavendel wel stinken? Aaargh xD Huis, fris opgeruimd... OMFG je hebt gelijk, laatste maanden was de huis geexplodeerd met studieboeken en kleren op de grond, gisteren voordat hij wegging, hebben we het huisje samen opgeruimd. Dat is enorm fijn, nu moet het wel zo blijven! Heb helaas wel verteld dat vrijdag de vruchtbare dag is. AI AI. Lingerie, hmmm en films? Wat voor films? We keken naar Grazy Stupid Love maar het was meer hilaries dan een romantische film. En hij is niet van het romantische film maar eerder domme actiefilms zucht... We vonden 17 again een leuke film, dat was laatst nog op tv. Van die goodfeeling movies lol. Of Twilight. Goed idee? Is Twilight al uit in de bios? xD
Hei mompelientje, Dus jullie zien elkaar alleen in het weekend momenteel en je hebt hem stiekem al verteld dat vrijdag je eisprong is, maar je wilt het wel spontaan houden......is het geen idee om hem "vieze" sms-jes te sturen op donderdag en vrijdag? Klinkt misschien een tikkeltje raar, maar mannen hebben inderdaad last van prestatiedrang. Dus als je het nu eens zo brengt dat hij ook weet dat het zich ECHT om hem gaat en niet om zijn zaadjes. Jij weet dat natuurlijk dat dat zo is (ook al wil je zo graag zwanger worden), maar het is gewoon goed voor een man zijn ego om zoiets te horen van zijn vrouwtje......werkt hier in ieder geval erg goed......beetje opgeilen van te voren om het zo maar te zeggen, kan ook nog eens heeeeeel spannend zijn met een beetje fantasie....... Met bovenstaande ben ik begonnen toen wij in ronde 17 zaten voor ons 1e kindje. Maand 16 heb ik zelf de benen op slot gegooid omdat het gewoon echt fabriekswerk werd. Er moest gewoon echt iets . veranderen. En ja hoor, maand 17 geheel ontspannen, heerlijk sfeertje en.....zwanger. Ik zeg natuurlijk niet dat ontspanning het grootste wondermiddel is dat er bestaat, maar het helpt wel..... heel veel succes ermee
Gewoon lekker samenzijn wanneer je zin hebt... ik had hele rare cycli, deed wel ovutesten en tempen.. Juist in de maand dat we het minst intiem zijn geweest (ook omdat ik de doorverwijzing van de HA al op zak had), was het raak. Ik denk dat het (mede) is gelukt door de relaxtere houding.
Ik heb in september ook ovutesten gebruikt en alles opgeschreven en bij gehouden en veel geklust...8 oktober werd ik toch weer ongi en had hier zou de balen van dat ik zoiets had van ach ik zie wel wanneer ik zwanger word hier heb ik zo geen zin meeer in in die teleurstellingen en de maand okt maar 3 keer geklust omdat ik gewn niet meer zin had..en dacht ook echt dat deze maand het er niet in zat...en kijk mijn banner het klopt toch best wel dat hoe meer je het forceerd hoe moeilijker het blijkbaar word....hoop snel je eerst posi test...maar probeer het toch naast je neer te leggen en ervan te genieten..
De ronde waarin ik geen ovu testen heb gebruikt, ben ik zwanger in geworden! Ik zeg niet dat het daar aan ligt, maar het nam het druk gevoel wel weg. Aks jullie elkaar echt alleen maar in het weekend zien, zou ik gewoon die weekenden gezellig maken. Maar dan ook echt gezellig. Niet zo van: ik heb je 5 dagen niet gezien, dus we MOETEN seks hebben.
Om je een idee te geven, wij hebben op woensdag geklust en eisprong gehad op zaterdag (en toen kwam het er echt niet van), wij dachten dat we een ronde gemist hadden... niet dus