Kma is het dus niet. We zijn vandaag begonnen met 1,5jbpm ipv 2. Even kijken hoe ze het daarop doet. De nexium werd ze niet blij van, zijn weer terug bij omeprazol suspensie, daar krujgt ze nu 2ml van en dat werkt heel goed voor haar We gebruiken een dr browns fles met nr 2 speen.
Een nummer 2 speen is wel groot, zeker voor een kindje met reflux. Een combi van medicatie werkt vaak beter, zoals een zuurremmer samen met motilium. Goede medicatie maakt indikken overbodig (en dan kun je weer gewoon aan de borst voeden!) Als de omeprazol beter helpt, daar bij blijven, maar vraag ook om motilium. Als 60cc de hoeveelheid is waar je kind niet van spuugt, dan zou ik 60cc geven. En dan zo om de 2 - 3 uur. Grote kans dat zonder indikken je kind weer hongergevoel krijgt. Verder zie je dit toch ook vaak bij een allergie via de moedermelk. Heb je de 2 weken echt HA gegeten of alleen maar de zichtbare koemelk weggelaten?
Ik had de nummer 1 speen maar dan moest ze zo veel moeite doen dat ze ook halverwege afhaakte dus hebben we de nr 2 speen gekozen. Ze doet nu 20-30min over een flesje. Ik heb 4 weken helemaal koemelk-, soja- en kippeneiwitvrij gegeten (wat een gedoe is dat trouwens ). Ze reageerde er niet anders op, net als dat ik nu alweer 2-3 weken "normaal" eet en ze ook niet anders reageert. Wel vandaag een doorbraak Omdat de tip van het jbpm vaak voorbij kwam, toch maar weer een poging Ik snap het niet, want dit was de hoeveelheid die ze ook in het ziekenhuis kreeg.. dan hadden ze dat toch anders kunnen doen.. anyway.. ipv 2 schepjes nu 1,5 schep en hoera: ze drinkt! Zonder huilen, zonder protest, gewoon rustig en gulzig en dat elke 3 uur We hebben goede hoop! Bedankt voor de tips