erg pijnlijke (voor) buik en rugweeen?!?!?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door muis26, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai

Zoals jullie aan mn banner kunnen zien ben ik al over mijn uitgerende datum heen, dus erg spannend.

Maar nu heb ik al 2 dagen heel erg last van harde buiken, gister diarree, dood en doodmoe en vannacht kreeg ik echt heel erg buik en rug pijn. Enormmmmmme menstruatie pijn die helemaal doortrok in mn rug en benen.

Nu ben ik eruit gegaan en t zakt nu iets, alleen zodra ik ga lopen krijg ik een keiharde buik.

Kan dit begin van de bevalling zijn? of word ik WEER in de maling genomen :) Zijn er meer mensen bij wie zo de bevalling begon?

Ben heel benieuwd!

Liefs Muis

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het zou wel kunnen.. De diarree is wel iets wat vaker voorkomt bij het begin van de bevalling. En die menstruatie pijn, kunnen rug&beenweeen zijn, mits ze niet continu aanhouden. Maar dan zou het wel steeds regelmatiger moeten komen.

Ik dacht dat als je onder de douche ging staan, dat echte weeen dan niet weggaan, maar dat "gewone" harde buiken en oefenweeen dan wel weggaan/minder erg worden..

Misschien kun je je VK even bellen? Die kan misschien beter een inschatting maken?

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai
    bedankt voor je reactie! ja ik ben al in bad geweest en tis nu ook over, dus denk dat het toch voor weeen waren..... Heb gebeld net en kan er om half 5 heen.
    Gaan ze me nog een keer proberen te strippen (al 2 keer geprobeerd maar toen ging het niet)
    Dus ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat!

Liefs Muis

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Veel succes ;)

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik had gisteren ook enorme last van voorweeen...de hele avond en nacht zeer pijnlijke harde buiken, echte kramp in mn buik, onregelmatig om de 3,5,10 minuten...ik hoopte zo dat het over zou gaan in echte weeen maar helaas..
    Ik ben nu 3 dagen over de datum heen..nog steeds last van harde buiken..
    Hooip dat het vanavond echt gaat beginnen!

Succes in ieder geval, hoop dat het strippen nu echt gaat helpen!

6. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hallo,

Ik heb ook sinds gister een onrustig gevoel in mn buik..alsof ik ongesteld moet worden..en harde buiken.alhoewel deze vandaag weer minder lijken. Ook moest ik gister ontzettend veel plassen..en 4x grote boodschap met krampen.
    Ik hoop voor jullie dat het gaat beginnen...voor mezelf even niet nog..net 30 weken..

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

Nou het strippen is nu wel gelukt !!! JIPPIEEEEEEE ennn ik had al 3 cm!!! ontsluiting! dat dus dankzij die weeen vannacht! Dus meiden, al dat voorwerk is niet voor niet :eek:)

ben er erg blij mee! Heb nnu hele grote kans dat ik binnen 48 uur beval, word nu voor het eerst ietwat nerveus hihi, toch spannend :D

En olove, ik had dat bij 30 weken ook af en toe hoor, kan volgens mij geen kwaad! en anders gewoon even de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd!

Liefs Muis

8. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @muis
    Ja ik weet dat het niks hoeft te betekenen, alleen mn baarmoedermond is nog maar 7mm..heb net 2 weken in het ziekenhuis gelegen..en heb nu nog bedrust..vandaar.
    Zit ook aan de weeenremmers.
    Maar ik kijk het nog wel even aan...het is gelukkig niet regelmatig..en verlies ook geen vocht etc.
    Jij succes he! Spannend hoor!

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh jeetje sorry dat wist ik niet!
    wat vervelend! Lekker rustig aan doen hoor! hoop voor je dat alles goed gaat!
    Akelig dat je 2 weken in ziekenhuis moest liggen, lijkt me best zwaar.
    Nou ik duim voor je dat alles goed gaat!!

Knuffel voor jou!

10. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @muis
    Maakt niet uit hoor..
    Gaat het nog goed bij jou...al wat tekenen?

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja hier alles goed, vanmorgen slijmprop verloren, jakkie ik schrok me kapot man!
    Maar verder nog rustig! stilte voor de storm hoop ik! vannacht heel erg weeen gehad maar is weer weg gegaan helaas :)
    Afwachten dus maar!

12. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    tjeetje..het gaat dus zeker wel heel snel gebeuren nu..of kan het nog ff op zich laten wachten?

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ja dat kan dus ook, dat is de pest .... je weet noooooit wanneer het begint!
    Ik hoop maar snel!!! hahhaha

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Succes!!! :D:D

Deel Deze Pagina