hallo dames Toen ik gisteren bij de gyn was voor mijn 20 weken echo, kreeg ik te horen dat de moederkoek of placenta te dicht tegen de baarmoedermond zat. Dit kon volgens de gyn voorlopig geen kwaad, omdat deze zich binnen de 12 weken die volgen nog kan verplaatsen... Als dat niet het geval is, zal ik niet op een natuurlijke manier kunnen bevallen Met het kindje was alles dik in orde! Geen problemen dus. Maar zijn er hier nog vrouwen die dit hebben (gehad)? Is dit goed gekomen bij hen? Groetjes een bezorgde mama
Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb toen een extra echo gehad met 30 weken. En bij mij is het helemaal goed gekomen! Het is dus heel goed mogelijk dat alles vanzelf goed komt net zoals bij mij. Probeer je niet al te druk te maken, er is niets wat je kunt doen behalve afwachten. (ik weet het, da's lastig... ) Succes! Liefs, Petra
Hier hetzelfde verhaal. Bij 28 weken heb ik een extra echo gehad en toen bleek dat de placenta mee omhoog was gegroeid. Hij ligt dus niet meer voor de uitgang. Grote kans dat het bij jou ook goed komt hoor! De baarmoeder gaat nog zoveel groeien en de placenta groeit dan lekker mee omhoog. Gelukkig dat je kindje helemaal gezond is!