dames ik heb een vraagje wij hebben intussen een behoorlijke tijd erover gedaan om een 2de uk erbij te krijgen. nou ben ik zwanger geworden en heb zondag rood bloedverlies gehad heb daarvoor een lange boswandeling gemaakt intensief en nog in de speeltuin met de kleine geweest. daarna een echo gehad met een groeiend vruchtzakje. dinsdag een echo gehad en daar zagen we een mooi langzaam kloppend hartje wij helemaal blij en gelukkig natuurlijk. nu eergister in bad geweest en daarna weer bloed verlies gehad met echte mini stolsels zo groot als een spelde punt. mag nou 16 januari weer een echo laten maken dus het is wat onzeker. de gyn vertelde dat dat bloed verlies best kon komen dat ik gewoon door het hete bad extra doorbloeding had is na een uur of 2 weer gestopt en daarna ook geen bloedverlies meer gehad alleen bruinige restjes met afvegen. willen jullie je ervaringen meedelen pff vind het zwanger zijn wel heel moeilijk zo... moet zoiezo nou rust houden van de gyn...
Hier ook wekenlang bloedverlies af en aan gehad en zelfs in het begin een groot stolsel verloren, maar het gaat nog altijd goed met de kleine uk. Het kan helaas 2 kanten op gaan... Maar dat er een hartje is beginnen kloppen is heel positief!! Succes en sterkte met afwachten
Ik heb tot week 20 bloedverlies gehad en ook rond jouw termijn heel veel. Was niet te verklaren en gelukkig is alles goed gegaan. Ik zat ook enorm in spanning steeds. Rustig aan blijven doen en afwachten is het enige wat je kunt doen hoe moeilijk ook. Mooi kloppend hartje is positief. Sterkte!
He wat een narigheid zo Dat maakt het allemaal zo onzeker he. Hier ook ervaring met bloedverlies, rond 6 weken zelfs zoveel dat ik echt dacht dat het was afgelopen. Gelukkig 'niks' aan de hand. Daarna nog een aantal kleine bloedinkjes gehad, zelfs na de 20 weken nog. Oorzaak is niet te vinden, waarschijnlijk gewoon gevoelige baarmoeder/baarmoedermond. Heel veel succes met het rottige wachten en duim dat bij jou ook gewoon alles goed zit!
ja wij wachten rustig af we mogen nou wel 16 januari een echo maken onzeker maar bloeden is wel afgelopen het bloeden ben benieuwd nog meer mensen die te warm badderen die bloedverlies krijgen?