elke week wel ongesteld..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou zeker naar de huisarts gaan! Misschien is het zoiets als dat je idd gewoon van de pil moet veranderen maar mijn eigen zus was constant 'ongesteld' en dat kwam door myomen ('vleesbomen') in haar baarmoeder.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik had 4 doosjes en ik moest 150 euro betalen :( ik kreeg wel achteraf iets van 40 euro terug van de verzekering

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

maar bedankt voor de reacties ik heb een afspraak gemaakt bij een andere ha

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Slik je de pil door of las je wel stopweken in.
    Ik moet de pil altijd verplicht doorslikken en soms komt er dan een doorbraakbloeding doorheen, als ik dan niet 4 dagen stop blijft het bloeden aan de gang. Tegenwoordig hoef ik maar 4 dagen te stoppen en dan weer verder te slikken.

Het is sowieso verstandig om even de huisarts te bellen of langs te gaan. Dit is voor jou ook onwijs ongemak denk ik.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb het ook gehad ondanks dat ik de pil slikte
    Pil werkt dan sowieso niet meer, dus als je niet zwanger wilt worden opletten

Hier had het te maken met afwijkend weefsel in de baarmoeder en baarmoedermond waar ik in januari aan ben geholpen

Ga aub hier áltijd mee naar de HA en vraag om een uitstrijkje en doorverwijzing naar de gyn

Beter 1x teveel dan 1x te weinig

In dit geval weet je nooit of het iets ernstigs zou zijn of niet en moet dus uitgezocht worden

Deel Deze Pagina