Ik vind de winkel zo troosteloos, met al die dozen. Mensen lopen daar te winkelen alsof ieder moment de oorlog kan uitbreken, zo puilen die karren uit... Je staat een half uur in de rij elkaar aan te staren.. Ik vind het deprimerend. Maar ach, er moeten ook mensen zijn die bij de AH etc. winkelen he, dus daar offer ik me dan maar voor op Verder weet ik dat er niks mis is met de producten van de Liddl en Aldi, dus daar ligt het niet aan.
rijk of niet, schulden of schuldvrij.. misschien ben ik er gewoon te nuchter voor.. Ik loop net zo makkelijk de lidl of aldi in als dat ik de ah in loop (zonder eerst uitvoerig om me heen te checken of ik gezien wordt)
Dus maakt mij niet zoveel uit waar mensen hun boodschappen doen, denk dat dit voor sommige mensen (niet allemaal) hetzelfde is als kleding bij de zeeman kopen en die dan in een tas van de H&M doen maar er echt op letten of dat inderdaad zo is zoals de ts zegt? Weet het niet, kan het me niet zo goed voorstellen eerlijk gezegd nou dat deed mij vorige buurf dus zeker , ze wou niet gezien worden in wibra of zeeman , maar als samen de stand gingen , ga ik altidj even bij wibra kijken leuke schoonmaak middel enzo daar en kleertje , eerst deed dus buuf moelijk over waarom we nou daar gingen , eenmaal daar ging ze als gek tekeer van alles kopen in mandtje gooien , afgerekend toen deed ze in een luxe tas , zo zei ze hoeven niemand te weten dat ik naar wibra ben geweest
Jij maakt t zelf deprimerend. Ik word t bijna vanzelf als ik je stukje lees Mijn kar puilt ook uit. Bij de Lidl/Aldi maar ook als ik bij de c1000 ben. Wij hebben gewoon n groot gezin waar veel ver- en gebruikt wordt. (en soms lijkt t in mijn gezin wel oorlog, haha)
Ik vind de Aldi en Lidl vreselijke winkels, en ging dan ook gewoon naar de Jumbo, nu gaan we 1 keer per maand naar NL om boodschappen te doen en dan gaan we naar de AH, maar het meeste is wel euroshopper. Groenten en fruit kweek ik vanaf dit jaar zelf, dus dat gaat ook al een hoop schelen, en ook vlees gaan we zelf zorgen *lees, we hebben varkens, koeien en schapen en die worden uiteindelijk geslacht*
Hey guppie81, Zou zeggen kom van de zomer eens langs voor een bakkie koffie op mijn dakterras! Ik dacht nl eerst ook dat het aan mij lag maar zelf de kraamverzorgsters die ik toen had en logee's is het opgevallen. Dus in dit geval is het echt zo!
Ja wij gaan niet naar de liddl,niet dat ik er nooit kom,maar het is daar dus altjd razend druk en ik moet enehalf uur rondrijden om mijn auto te parkeren,en inderdaad zie je er veel dure auto's staan,of ze het beter hebben als mij dat is wat anders Maar ik ga zelf dus altijd naar de jumbo omdat ik daar mijn weekboodschappen allemaal tegelijk kan doen,en het is goedkoper als de super,omdat ik wel heel veel geld kwijt ben aan boodschappen in de week,en dan heb ik ook a merken er tussen zitten hoor want daar kijk ik niet na. Maar wij hebben dat hier dus met de wibra dat is dus wel zo he,die mensen kopen hele bergen en dan doen ze het in tassen over van de v&D
Mijn man en ik hebben samen ook een ruim inkomen, maar ik doe mijn boodschappen net zo makkelijk bij de Aldi/Lidl als bij de AH. Alleen voor koffiepads en bier sla ik de Lidl over, dat vinden wij allemaal niet te pruimen. Voor groenten en vers fruit ga ik naar de Turkse winkel in Wormerveer, zeer goede kwaliteit voor een super prijs.
hahahahahha wat een verhaal! Zie ze ook met de bolide voor de action staan. .. hihih en idd maar om zich heen kijken.
Nikita, dat denk ik ook. Ik heb lang in Amsterdam Zuid gewoond. De best lopende supermarkt daar is denk ik de Aldi in Buitenvelderd. Zoals alle Aldi's op een verscholen plek, dus toevallige passanten kwamen daar niet, alleen de bewoners. De (super-)rijken en studenten van het nabijgelegend studentencomplex. Wat mij altijd op viel met oud- en nieuw was dat in de rijke wijken vrijwel geen vuurwerk werd afgestoken, en in de arme (sociale woningbouw) wel. De rijken kwamen daar naartoe met hun champagneglas in de hand om te kijken, maar verspilden zelf het geld er niet aan.