Hoi dames, inmiddels 34 weken zwanger en kan momenteel zo weinig hebben. Kan om het kleinste al huilen en zelfs als m'n kleine kan van 3,5 huilt kan ik al mee brullen. Ik heb het idee dat ik overspoelt wordt door hormonen. Zijn er meer die hier last van hebben?
Nu heb ik het nog niet zo specifiek maar ik herken het wel met vlagen. Hoort er wel een beetje bij. Het is ook allenaal wat! Komt weer goed!
Ik heb het ook.. (Bijna mn hele zwangerschap al helaas!) Kan zo weinig hebben van andere mensen.. Nu is het wel bepaalde mensen. Van de 1 kan ik alles hebben & van de ander totaal niks..
Ik heb er ook met vlagen last van... Laatst viel mijn dochtertje bijna van bed, terwijl ik haar een paar keer waarschuwde dat ze zou vallen. Ik kon haar nog net pakken en tilde haar over mij heen en wilde haar in het midden van ons bed 'gooien' en toen belandde ze dus met haar kin op de knie van mijn vriend... kind huilen, ik huilen (emotie ging naar boos: zie je jou wel dat je valt) naar verdrietig en uiteindelijk over in een lachbui... en dan allemaal binnen een halve minuut
Jup, hier 31 weken zwanger, midden in een verhuizing en al 2 peuters rondlopen. Ik kan ook heel weinig hebben door de hormonen en vermoeidheid pfff
Ja hoor, vandaag gehuild, gisteren gehuild, moet alweer bijna huilen omdat ik vaak moet huilen. Daarbij vind ik echt bijna iedereen lastig en vervelend en mezelf nog het meest!
Oh ik had dat ook heel erg. Maar niet alleen huilen, ik kon het geklier van m'n kinderen ook slecht hebben en was snel chagrijnig. Ze zijn blij dat hun zusje er is zeg maar
Ja hoor hier ook zo 'heerlijk' emotioneel. sommige dagen moet ik om alles huilen, andere word ik juist snel boos. Ach ja het hoort erbij haha