Herkenning, weinig kunnen hebben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirsten1988, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames, inmiddels 34 weken zwanger en kan momenteel zo weinig hebben. Kan om het kleinste al huilen en zelfs als m'n kleine kan van 3,5 huilt kan ik al mee brullen. Ik heb het idee dat ik overspoelt wordt door hormonen. Zijn er meer die hier last van hebben?

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nu heb ik het nog niet zo specifiek maar ik herken het wel met vlagen. Hoort er wel een beetje bij. Het is ook allenaal wat! Komt weer goed!

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook.. (Bijna mn hele zwangerschap al helaas!) Kan zo weinig hebben van andere mensen.. Nu is het wel bepaalde mensen. Van de 1 kan ik alles hebben & van de ander totaal niks..

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik heb er ook met vlagen last van...
    Laatst viel mijn dochtertje bijna van bed, terwijl ik haar een paar keer waarschuwde dat ze zou vallen. Ik kon haar nog net pakken en tilde haar over mij heen en wilde haar in het midden van ons bed 'gooien' en toen belandde ze dus met haar kin op de knie van mijn vriend... kind huilen, ik huilen :rolleyes: (emotie ging naar boos: zie je jou wel dat je valt) naar verdrietig en uiteindelijk over in een lachbui... o_O en dan allemaal binnen een halve minuut

5. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Jup, hier 31 weken zwanger, midden in een verhuizing en al 2 peuters rondlopen.
    Ik kan ook heel weinig hebben door de hormonen en vermoeidheid pfff

6. jeshh

jeshh Niet meer actief

Kan om het minste of geringste huilen.. Al de hele zwangerschap lang. Hormonen. Wat doe je er aan? ;)

7. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ja hoor, vandaag gehuild, gisteren gehuild, moet alweer bijna huilen omdat ik vaak moet huilen.

Daarbij vind ik echt bijna iedereen lastig en vervelend en mezelf nog het meest!

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh ik had dat ook heel erg. Maar niet alleen huilen, ik kon het geklier van m'n kinderen ook slecht hebben en was snel chagrijnig. Ze zijn blij dat hun zusje er is zeg maar :D

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja hoor hier ook zo 'heerlijk' emotioneel. :D sommige dagen moet ik om alles huilen, andere word ik juist snel boos. Ach ja het hoort erbij haha

10. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Precies dit. Hier hetzelfde pff. Al kan ik ook ineens de slappe lach krijgen

Deel Deze Pagina