Ik ben zwanger..?! althans volgens de testen.. snap er he-le-maal niets van, ben zo in de war nu, maar vooral ook onzeker. (Ik heb PCOS, in juni bij gyn geweest, is het vastgesteld, moet eerst 18 kilo afvallen om in aanmerking te komen voor behandeling) Heb gisteravond getest, meer zo van 'hebben we dan ook weer ff gehad'. Puur om uit te sluiten, had geen enkele hoop, omdat dat niet kon volgens de gyn. Heb op de 15e oktober negatief getest *heb toen getest, omdat ik gesprek zou hebben via telefoon met gyn, had een stel vragen*. Dacht, gewoon even voor de zekerheid) In het gesprek is me weer verzekerd dat ik eerst méér moest afvallen, (én ze was trots omdat ik gestopt ben met roken) om in aanmerking te komen voor clomid, een natuurlijke cyclus zou helemaal mooi zijn, maar we gingen niet 'het onderste uit de kan halen'. Heb dus eergister een stel testjes (dipstick hcg) besteld bij 123 zwtesten, en gisteravond getest, binnen 3 minuten positief! Beiden! Toen CB digital met indicatie gedaan, die had ik nog liggen voor 'ooit'. Die geeft 2-3 weken aan! :O Ik geloof er alleen niets van... zo stom... wil zooo graag positief zijn, maar durf het ook niet zo goed... dit is echt zo bijzonder anders, volgens gyn géén eisprong, zit nu op cyclusdag 56, praktisch geen seks gehad, geen ídee wanneer ik dan zwanger zou zijn geworden, ofwel vragen, vragen, vragen, vragen *wie test er dan ook vóór het weekend.... (ik dus, had dit noooit verwacht). Ik heb zo vreselijk veel emotionele stress gehad, de afgelopen 3 weken, áls dit dus daadwerkelijk zo is, wow.. hoe bijzonder kan dit zijn dan?? Ik ga maandag als eerste de HA bellen voor een bloedtest, vanwege de hoogte van HCG, ook nog een keer testen met CD indicatie, als daar (misschien) 3+ opstaat, kunnen we wel aardig uit rekenen hoe/wat/waar. Liefs, van een zeur!!!
Meid wat een positief bericht zeg! Gefeliciteerd! Bijzonder he, dat het toch kan ondanks dat "men" zegt dat het niet kan. Geniet ervan!
YAAAY! Gefeliciteerd Ana Leigh mooi om te lezen! en als je al 3 testen versleten hebt, en al binnen 3 minuten al een positieve test in handen hebt, ben je gewoon zwanger ja! Geniet er maar lekker van!
Wat leuk zeg! gefeliciteerd en geloof het maar, wonderen bestaan: Mijn oudste had volgens de medici ook nooit geboren kunnen worden. Zijn vader is onvruchtbaar verklaard + dat wij het in die maand 1x gedaan hebben op dag 8, terwijl ik een cyclus van 28-30 dagen had.......Onmogelijk dus, totaal niet te verklaren..... Mijn wonder wordt volgende maand toch echt alweer 17
Bedankt! Jullie zijn lief!!!! Toch maar geloven dus....? VL is ook helemaal ondersteboven, kwam gisteravond naar hem toe, helemaal huilend en hij was bang dat er iets vreselijks aan de hand was *iemand dood ofzo* en hij zo "wat is er, wat is er"?" "Wat er is???! Ik ben zwánger!" Hij geloofde het niet, ik toen wel, nu geloofd hij er wat meer in, en ik even niet meer. Of althans, zou niet zo goed weten waar ik dit dan aan verdient zou hebben.... *dat het goed zou gaan*. Nog één avond en dag door, en dan kan ik gaan informeren naar antwoorden!! * Stuitert nog even vrolijk verder, ben heeel druk aan't huishouden, kan niet zo goed stil zitten, al ben ik doodop, heel veel last van mijn darmen en hoofdpijn.* Ga zo toch maar even douchen en lekker zitten, geloof ik. Liefs,
kijk wat een leuk bericht! Feli meid! dokters kunnen een hoop zeggen, maar de natuur kunnen ze ook niet sturen Geniet ervan!