hallo, enige tijd geleden, toen ik nog maar net zwanger was, zag ik ergens op internet iets wat je online kon bestellen, en toen dacht ik: 'dat is handig voor als ik wat langer zwanger ben!' Alleen nu mijn probleem... kan nergens terug vinden wat ik zocht! het gaat om een soort tussenstukjes, die je bij je gewone broeken tussen het knoopsgat en de knoop kan zetten, voor extra ruimte. Het ene uiteinde maak je vast aan je eigen broeksknoop, het andere doe je door het knoopsgat, en ertussenin zit dan elastiek... wie oh wie weet hoe dit heet of waar ik het terug kan vinden? groeten, kim.
Carriwell [one size] flexibelt blue/black/ecru - BellyFashion.nl positiekleding Als het goed is is dit wat je bedoelt? Succes
Jaaaa! dat bedoelde ik! super zeg, bedankt! zijn er ook dames die hiermee ervaring hebben? is het handig in gebruik? of had je er niet veel aan?
Zonde van het geld. Meteen zwangerschapskleding aandoen is goedkoper want je schaft het toch aan hihi. En het andere nadeel met die elastiekjes is: je kan toch weer zien wat eronder zit (ondergoed ofzo) dus ik had gekozen voor meteen kleding aanpassen. Heerlijk zit dan joh
Ik heb de BellyBelt en bevalt me erg goed. Er zitten lapjes stof bij die je tussen de rits kan frummelen en dan zie je de onderbroek niet. Vindt het vooral fijn nu zo in de 1e weken. Broeken zitten net iets te straks maar heb nog geen zin in zwangerschapsbroeken Belly Belt | Zwangerschap | Belly Bandit