Dit is min kaartje. Eerste maand van tempen. Vanaf hoeveel dpo kan er een dip ontstaan? En moet je altijd een dip hebben? En hoe zit het met de baarmoedermond? Mijne is hard en hoog, en dichter als bij de eisprong maar niet potdicht zegmaar (en volgens mij is hij nooit potdicht en voel ik altijd een soort gleufje).
Ik zie in ieder geval een eisprong Wbt een dip in je temperatuur dat is een mogelijkheid maar hoeft niet. Dit zegt ook niks over wel of niet zwanger. Je kan een dip hebben tussen 1 en 5 dpo, deze wordt dan veroorzaakt door het gele lichaam wat achterblijft in eierstok. Je kan ook een dip hebben tussen 7 en 12 dpo, dit kan dan veroorzaakt zijn door een innesteling. Maar zelfs dat is dan geen garantie dat je daadwerkelijk zwanger bent. Het enige wat positief is, is als je temperatuur hoog blijft na je nod. Je baarmoedermond is niet zo heel veel uit te halen behalve dat hij meestal hoog en open is op moment van eisprong. Heel veel succes. Ik hoop gelijk raak voor je.
Dankje mamalap. We zitten nu in ronde 3. Ik ben gaan tempen om zekerheid te krijgen of ik een eisprong heb of niet. Mijn vriend heeft een afwijking aan de schildklier maar slikt wel medicijnen... Nog geen dip gehad. Vandaag weer 36,8 op 4 dpo. Nog 11 dagen wachten.... Deze weken zijn altijd het irritantste En mijn bmm gaat echt pas een paar uur voor ongi laag zitten. Echt heel irritant.
he het is gelukt!!! en je eisprong is duidelijk eruit te halen, super!! de wachtbank weken zijn idd irritant. Probeer je ergens anders op de focussen want met een beetje pech zit je er nog maanden lang op. over dippen gesproken, ik had deze nooit. Bij mijn 2 zwangerschappen schoot ik juist de lucht in qua temp na de innestelling. bij de ene bleef hij hoog en bij de ander zakte hij toch weer, maar bleef nog steeds hoger dan de basale temp. 'rustig' je nod afwachten dus.. bij sommige gaat de temp ook pas 24 uur na nod na beneden. maar als je op je nod nog hoger zit dan je basale temp dan kan je zeker een tesjte er tegen aan gooien
Jaaa vorige x had ik na 7 dpo heel erge steken. Kortdurend. Ik was toen 3 dagen overtijd met negatieve test.