Hallo dames, Ik zou wel graag mijn dochtertje willen vernoemen naar mijn overleden moeder alleen weet ik er niks van te maken Mijn moeder heeft gereformeerde namen namelijk Petronella Theodora is er iemand die er iets van kan maken alle suggesties zijn welkom
Naja ik kom (naast bovengenoemde) alleen op Donella.. Dat is een beetje van beide namen Niet mijn persoonlijke smaak, maar ik kan er even niets beters van maken..
Ella, Ellie, Nelly, Doortje, Hera. Hera vind ik zelf heel mooi, betekenis 'mythische godin'. Veel moderners kan ik er niet van maken. Succes!!
Gewoon de naam houden zoals ie is, vind ik het mooiste bij vernoemen Petronella Nella Ella Petra Petronilla Pernella Pernilla Els Pieta Elly Nelly kan er ook weinig van maken Theodora Dora Dorethy Doortje Teddy Do Dominique Dorien Teja Verder kom ik niet..
Wil je vernoemen in de roepnaam of in de tweede/derde naam? Sommige logisch, anderen misschien heel ver gezocht en sommige namen zijn al genoemd, maar: Ella Dora/Nora(h) Enora/Elora Lana/Lena Elena/Helena Noëlla Leah Nera Lorena Tara/Thera Lenthe Donna Leanne Leona Eleanor(a) Roelinde Debora(h) Annelot(te) Aletta Renate Annet(te) Lenna Heleen Loren/Loreen Doreth Torah
ik vind dat je pas goed vernoemd als de letters juist niet door elkaar gehusseld zijn maar een stuk van de naam pakt. zoals Ella. In de schoonfamilie is mijn schoonvader genaamd Jan ook zo vaak vernoemd dat ik denk nou daar zie ik geen Jan meer in. Johannes of Johan bijv. noem je kind dan gewoon JAN. ik zou Ella doen of Noëlla zoals ik hierboven zie staan vind ik ook mooi. of natuurlijk Ellen (beetje bevooroordeeld ) Succes k ben benieuwd!
Ellenoor/eleanor/ellenora/norah/ella/ellen Er zijn sites waar je de eerste of laatste letters in kan typen en dan krijg je een hele lijst met namen. Misschien is dat iets?