hai meiden... Mijn dochtertje was gevallen op het kdv donderdag en kon daarna haar arm niet meer bewegen.. Veel huilen enz.. Dus we moesten direct met haar langs de eerste hulp.. Er zijn fotos gemaakt en natuurlijk krijg ze pijnstilling Ze konden niks vinden en denken waarschijnlijk dat haar elleboog uit de kom is geschoten en weer terug.. Ik super blij dat het niet gebroken is omdat we woensdag naar griekenland vliegen Maar heeft iemand hier ervaring mee? De doker zei dat als het nog een keer gebeurde dat we direct terug moesten komen.. Maar wat als het gebeurd in griekenland? Pffff.. En heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Nu kan ze alles weer doen met haar arm..
ik heb het vroeger 3 keer gehad. 3 keer mijn elleboog uit de kom. Ik ben wat flexibeler dan anderen en bij mij gebeurd dit wat sneller. Probeer er rekening mee te houden met stoeien ed.
Hier heeft de oudste het 4 keer gehad in een tijdsbestek van 1 jaar. Terugzetten duurt maar 2 seconden en een handige arts doet dit met 2 vingers. Stelt echt niks voor. Meestal gaan ze vanzelf weer terug en is de pijn ook vrijwel meteen weg. Ze noemen het ook wel zondagsarmpje (naar het op zondag wandelen in het bos en dan aan de armen door pa en ma heen en weer geslingerd worden). Ik zou gewoon op vakantie gaan en bij aankomst even checken waar een huisarts op hulppost zit. Hier hebben ze nooit wat gezegd over dat we een volgende keer met spoed moesten komen, zelfs niet de 2e, 3e of 4e keer.