Radeloos

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Keruta, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keruta

Keruta Lid

24 feb 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Mijn vriend en ik wilden heel graag een kindje
    Na 4 jaar probeeren is het nu rindelijk gelukt Ik ben nu 6 maanden zwanger rn alles liep heel goed tot paardagen terug
    Me vriend die beindigde onze relatie uit het niets
    We waren zamen heel gelukkig met de komst van onze zoontje
    Hij zegt mij nu ineens dat hij niks met mij of de baby te maken wilt hebben ik kan nog steeds niet begrijpen van waar deze besluit zomaar komt
    Ik voel me zo beroerd en ik ben helemaal ten einde raad
    Met al deze hormonen lijkt er geen einde te komen aan deze verdrietige periode
    Ik voel me nu zo stom wnt ne grootste wens is in vervuling gegaan
    Maar ik kan er niet echt van genieten

2. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Jeetje, dat is niet niks zeg. Wat waardeloos, ik kan niet van hem snappen dat hij je niet uitlegt waarom hij dit heeft gedaan?

Ik zou hem toch echt wel om tafel willen krijgen, en aan hem een verklaring vragen. Dat is toch wel het minste wat hij kan doen.

Zou het kunnen zijn dat hij onzeker is geworden over de komst van een kleintje, wat bang is geworden voor de toekomst en zich daarom zo uit?

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen meid!

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    jeej, wat erg! Heb je zolang samen op gewacht en ben je opeens alleen. Heb je enig idee waarom hij zo reageert? Heeft hij er iets over gezegd? Wel heel vreemd om je zo aan de kant te zetten en behoorlijk pijnlijk.
    Hoop dat het lukt met hem te praten want het minste dat hij moet doen is uitleggen waar dit vandaan komt. Sterkte!

4. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ahhwww wat heftig! Goed gesprek met hem voeren om te kijken waar dit zo ineens vandaag komt, dat zal al enorm helpen!

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Eerst en vooral: Wat een zak! Ben je al zo'n tijd samen, heb je daar zolang op gewacht ... en nu laat ie je van de ene dag op de andere zitten? Terwijl je zwanger bent?

Ik zou alles even laten bezinken, bij beide partijen. En volgende week of over twee weken toch terug het gesprek aangaan met hem.
    Het is niet dat dit kind ongepland is ... En hij mag ook wel es een reden geven waarom hij jullie van de ene dag op de andere laat zitten! Al was het maar dat je dat later aan je kind kan vertellen als ie vraagt achter zijn vader (en voor jezelf ook natuurlijk).

6. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jeetje wat heftig!
    Wat laf dat hij je plotseling en zonder uitleg laat zitten. Zeker nu je zijn(jullie) kindje draagt.
    Denk je dat je na 4jaar vechten voor een wonderteken, je eindelijk kan genieten.....:(
    Is er iets tussen jullie gebeurt of bijv. tussen hem en familie, of met zijn werk?
    Waardoor hij nu ineens rare sprongen maakt?
    Hij is je op zijn minst een uitleg schuldig.

Heb je wel iemand waar je goed mee kan praten en mensen waar je steun kan vinden? Anders even met de huisarts gaan praten. Wat een klap heb je gekregen zeg....:(

Heeeeeeeel veeeeeel succes en ik hoop dat je op zijn minst een uitleg van hem gaat krijgen!

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jeetje ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat ontzettend verrot.
    Heb je steun uit je omgeving?

Ik vind het wel echt niet kunnen dat hij geen uitleg geeft waarom hij de relatie beëindigd heeft. Ik vind dat respectloos van hem.

En dat genieten, dat is natuurlijk heel jammer. Maar als je nu ook nog druk moet gaan maken dat je niet genieten wordt het alleen maar meer een ding.

Sterkte

Deel Deze Pagina