bloedverlies na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door wendy1992, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Hoi dames,

Even een vraagje.

2 weken geleden heb ik een miskraam gehad. Ik zou 10 weken zwanger zijn maar bij de eerste echo zagen we dat het kindje met 8 weken gestopt was met groeien en er was geen hartslag meer.

Een week na de miskraam (vorige week dinsdag) op de echo was te zien dat alles er uit was op nog wat stolsels en een nog wat verdikt slijmvlies na. Ook me buik voele goed aan.

Maar nu weer een week later, 2 weken na de miskraam, heb ik nog steeds last van rood bloed verlies. Het is 2 dagen wat minder geweest maar vandaag werd het weer ineens meer. Ik verlies geen grote stolsels meer maar wel als ik naar de wc ga om te plassen aardig wat rode druppelen. Maar mijn menstruaties zijn ook altijd best heftig

Zo nu en dan heb ik dan ook behoorlijke paniek momenten.

Zijn er meer die hebben mee gemaakt dat het bloed verlies na 2 weken nog echt rood was?

2. IrisN

IrisN Niet meer actief

Volgens mij is het normaal hoor! Je lichaam is van streek. Er is veel gebeurd in je baarmoeder de afgelopen tijd. Dat je wat blijft bloeden is niet vreemd. Tenzij het echt veel is, dan zou ik toch even contact opnemen met de verloskundige of arts! Sterkte!

3. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0

Dat je wat langer blijf bloeden is niet gek inderdaad. Maar ik vraag me dus ook af of dit veel is. Er zit namelijk niet meer dat een rode vlek in me maandverband, en het is alleen als ik naar de wc ga dat de rode druppels er uit lopen. Vorige week kwamen er ook nog stolsels uit maar dat is niet meer zo. Had alleen dat het vorige weel vrijdag ineens voor een paar minuten veel erger werd, de verloskundige gebeld en die is toen langs geweest maar dat was waarschijnlijk een adertje. Alleen tis naast dar ik nog bloed verlies ook zo dat het ook nog best gevoelig is. Geen pijn, maar echt een vervelend gevoel.

4. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Niemand die mij op weg kan helpen? Ik zit morgen namenlijk al op 3 weken en nog steeds rood bloed verlies.

5. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Sorry meid ik kan je niet helpen. Wat zegt de verloskundige ervan?

6. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Mijn verloskundige zei dat als ik 2 weken na de miskraam nog zou bloeden, ik contact met hun moest opnemen voor controle. Wellicht kunnen ze een echo bij je doen om het na te kijken, is gelijk ook een geruststelling voor jou. Succes!

7. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    De verloskundige zegt dat aangezien er op de echo te zien was dat zo goed als alles er uit is ik dus maar moet afwachten en dat alles normaal lijkt. En aangezien mijn menstruaties altijd vrij heftig zijn kan dit volgens de verloskundige ook wat langer duren. Maar ik begin me inmiddels wel echt zorgen te maken.

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik heb ook al heeeel lang gebloed, maar ben zeer snel doorverwezen naar de gyn. Beleid van de VK. En daar kon ik elke keer heen als t niet goed voelde....zelfs na mijn eerste mensruatie was ik nog bruin/bloed/niets aan het afwisselen. Dat voelde niet goed, ik weer terug: inwendige echo gehad en al met al zat er een bloedvaatje niet ok. Na de echo geen problemen meer gehad....

Dus.....vraag doorverwijzing naar ziekenhuis: je hebt lang genoeg gewaht meid......

gyn ziet VEEL meer dan VK op de echo

9. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Vraag anders een second opinion bij een andere verloskundige? Ik heb bij mijn miskraam in totaal twee weken gebloed. Na het verlies van de vrucht nog 4 dagen. Ook ik heb hele heftige menstruaties en meld mij op die dagen zelfs vaak ziek omdat ik niet meer kan functioneren. Ik vind dat je je terecht zorgen maakt en zou toch echt wel om een nieuwe echo vragen. En wilt de verloskundige deze niet geven, dan zou ik via de huisarts doorverwijzing naar het ziekenhuis vragen. Succes!

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Doorverwijzing vragen inderdaad!
    3weken is wel erg lang om te bloeden.
    Ik zat ook bijna op de 3 weken de eerste keer maar het vruchtje liet dan ook niet los.
    Sterkte!

11. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik heb 4,5 week gevloeid met de eerste. Ook met 10w er achter gekomen en is natuurlijk gebeurt.
    Zolang er geen groen of geel uit de beneden kamer komt en het ruikt ook niet sterk/vies, is er meestal niks aan de hand. Zolang je hcg nog niet genoeg gedaalt is, zal je wat blijven vloeien zeiden ze tegen me hier (zusters en gyneacologen). Zolang je vloeit, geen tampons of iets gebruiken, want dan heb je meer kans op een infectie. Ik zou wat rustig aan doen, dat het ook de kans krijgt om zichzelf weer op rij te krijgen.
    Maar als je het niet vertrouwd altijd even navragen natuurlijk of idd kijken of je bij een gyneacoloog terecht kan dat die ook even kijkt. Ik kreeg van de afdeling hier een telefoon nummer zodat ik ze altijd kon bellen als ik ergens niet zeker over was.

12. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld en zei zou mij vandaag terug bellen, maar ze zei wel dat het kan dat dit er bij mij gewoon bij hoort.

Daarnaast ook een zwangerschapstest gedaan net, en deze was dus wel al weer negatief. Weet iemand of dit op een of andere manier met elkaar in verband staat?

Deel Deze Pagina