Hallo dames! Ik ben nu krap aan 23 weken zwanger van een kleine meid. De eerste zwangerschap is bij 27 weken verkeerd afgelopen en de kleine is dood geboren, de oorzaak hiervan bleek bij mij te zitten. Ik heb een stollingsstoornis. Daarvoor injecteer ik mezelf met bloedverdunnende medicijnen en slik nog wat medicatie. De zwangerschap verloopt tot nu toe best wel snel maar het is wel heel erg spannend allemaal! Verder ben ik twee jaar getrouwd en verpleegkundige. Momenteel ben ik bezig om mijn laatste opleiding af te ronden en dan heb ik het studeren voorlopig wel even gezien! Volgend jaar eerst de kleine maar en dan werk zoeken... Ik hoop dan ook dat ik eind maart een kleintje in de armen kan sluiten net als jullie! Groetjes Famke84
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, en dat alles goed mag gaan. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van en nog een fijne tijd gewenst. Liefs Hummel.