wasmachine wast niet goed

Discussion in 'De lounge' started by tweety, Jun 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

volgens mij is mijn wasmachine kapot :cry: :cry:
    merkte gisteren en vandaag al dat er sommige vlekken niet uit kleren waren en vandaag haalde ik een was uit de machine van gisteren en die stonk rook vies bleee. heb toevallig gisteren al een was gedraaid ivm luchtjes van 95 graden. wilde dit net weer doen om te kijken of het water wel warm wordt en wat ik al vermoede de machine blijft ijs koud ook als ik het water er uit laat lopen voel ik niks warms. ook de trommel is ijskoud nadat ie uit gepomt is het water is toch gelijk warm als het in de trommel komt?

2. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, dat lijkt me idd niet helemaal goed. Ik sprak laatst iemand die dat ook had: geen warm water meer in de wasmachine. De was hoort niet ijskoud aan te voelen als het uit de machine komt.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    klinkt als een kapotte thermostaat!(geloof dat dat zo heet)moet je ff monteur laten komen ben ik bang........

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    je kan het tijdens het wassen al aan het ruitje voelen. maar het klinkt niet goed, thermostaat.

ik zou eerst een monteur bellen, en informeren wat de kosten kunnen zijn. ik ben er inmiddels wel achter dat de kosten behoorlijk kunnen oplopen, soms kan je beter een andere halen.

succes

5. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb aan het ruitje gevoeld en die was ijskoud heb toen de wasmachine leeg laten pompen en gelijk in de trommel gevoeld en die was ook ijskoud grrrrr. heb ik weer. een monteru zal idd wel aardig wat kosten. heb al gezien dat er een nieuwe is voor 300 euro en minder. pffff heb ik weer.

6. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi tweety

ja dat soort dingen gebeuren altijd wanneer je ze niet kunt gebruiken.
    zo ging net voor pinkster weekend onze geiser stuk.
    zit je dan vier dagen zonder warm water.
    gelukkig woont mijn schoonzus naast ons dus konden we daar douchen.

groetjes sandra

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    gelukkig komt en een kennis van de week even kijken wat er mis mee is. gelukkig scheelt weer een monteur.

8. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,149
    0
    36
    ik vrees dat je verwarmingselement stuk is. als dat het geval is dan kan je beter een nieuwe kopen als dat je dat moet laten repareren.

weet niet hoe oud je machine is en of er nog garantie op zit maar als ie ouder als 5 jaar is dan is een nieuwe machine de beste oplossing.

9. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    mijn wasmachine is gisteren overleden, doet echt helemaal niets meer, en natuurlijk is vandaag mijn wasdag, dus dat word met de hand wassen :(

10. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik heb ook altijd zo'n geluk met wasmachines :(

hoop dat je snel weer kunt wassen

Share This Page