hihi, tja ik heb er 2 gekocht...mijn schoonzusje is in verwachting en een aangezien dit ons eerste neefje of nichtje wordt, dacht ik ach..die mag er ook 1..ik ben iets van 140- voor 2 kwijt (komen nog wel verzendkosten bij, 1x vanuit USA en 1x vanuit Engeland)
Maar waarom wachten jullie niet tot het hier te koop is? ik dacht nog een maandje wachten toch? Zal echt wel voor Sinterklaas hier te koop zijn. Vind die verzendkosten ook altijd zo duur vanuit het buitenland... Vind die Elmo wel heel erg leuk, en erg melig. Maar ik vind het ook wel erg veel geld voor een stukkie speelgoed, wat misschien maar even leuk is en daarna erg vervelend gaat worden......
Mouschy, Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, het is ook errug veel geld voor een stuk speelgoed, maar mama vind m zelf zo leuk En ik heb echt elke winkel afgebeld van de Intertoys tot de Top1toys, van de Huls tot welk warenhuis dan ook, maar niemand kende m alleen Ernie dus ook ik denk dat hij niet in Nederland uitkomt en als dat wel zo is, tja dan hebben wij mooi te veel betaald..helaas..