Keelpijn!

Discussion in 'De lounge' started by Lucia, Oct 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden!
    Effe een simpel vraagje;wat doen jullie tegen keelpijn?

Groetjes Lucia xxxxxxxx

2. Cath

Cath Actief lid

Sep 11, 2006
    225
    0
    0
  3. Elmo

Elmo Niet meer actief

De huis, tuin en keukenmiddeltjes inderdaad.
    Als ik het echt niet meer weet....als ik het echt niet meer uithou...dan ga ik ietsie minder babbelen ;)

4. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb nog steeds last van hoesten, heel erg! Midden in de nacht een droge kriebelhoest. Het begon met keelpijn, die tijmsiroop mocht ik niet vanwege het feit dat tijm menstruatie opwekkend is ofzo. Verder heb ik geen trachitol, strepsels, of hibitane mogen slikken, dus dat was afzien.

En nu is de keelpijn over en heb ik dus midden in de nacht alleen die nare droge kriebel hoest.

Wat wel dus mag tegen keelpijn en hoesten is hoestsiroop of tabletten van Noscapine. Verder dropjes en siropen zit alleen maar veel suiker in hielp echt niks bij mij.... :(

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik had ook wel van die tabletjes...euh...hoe heten die dingen ook weer....oranje of roze verpakking...nou ja, die ja!

Na meer dan een week onderdeel van Pieterburen te hebben uitgehangen toch doc. maar even gebeld. Codine (trema op de i, oude laptop, alt+139 zeg maar ;)) gekregen...dat ging toen heel gauw een stuk beter.....

6. Oleole

Oleole Niet meer actief

met zout water gorgelen. Echt vies maar werkt wel bij mij!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik mocht wel strepsils en dat hielp wel.
    Ook honingdropjes verzachten de keel.
    Ik zit er op het moment ook mee, erg rot!

8. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Trachitol helpt bij mij altijd goed en het gorgelen met zout water. Of trachitol mag wanneer je zwanger bent weet ik niet.

9. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel voor de tips meiden :D

Inderdaad erg vervelend,en pijnstillers(bv Aspro) verlichten het niet erg vind ik :(

10. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Dropjes, ijs eten en koud water drinken. Van warem dranken blijft de zwelling in je keel langer aanwezig. Met koude dingen laat je de zwelling juist minder worden.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik heb keelpastilles van eigen merk kruidvat met menthol die helpen bij mij goed.

Share This Page