Namens Lieke mag ik jullie laten weten dat vanochtend om 11.50 uur haar zoon is geboren! Leander Emiel Ruim 9 pond, moeder en zoon maken het goed, blijven één nachtje over! Bijdeze nogmaals; Van harte gefeliciteerd Lieke! Eindelijk heb je je ventje in je armen!
Ooh wat leuk! Ik las af en toe mee met de walvisclub om te kijken of Lieke al bevallen was.. En nu is het eindelijk zover! Lieke en Liekeman van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet lekker van de komende tijd!
Nogmaals hier: Lieke en man, super gefeliciteerd met jullie zoon Leander. Dat hij maar een grote stoere kerel mag worden ! Groetjes, Josien
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Eindelijk je zoontje in je armen, geniet ervan meissie! Super mooie naam hebben jullie hem gegeven. Liefs, misspuma
Lieke en man, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Leander (mooie naam!). Fijn dat ook jullie een kindje in jullie armen hebben mogen sluiten. Geniet van je kraamtijd! Liefs Pim
Lieke en man, Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat hij er eindelijk is! Geniet lekker van je kraamtijd en ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal
JOEPIE DE POEPIE! LIEK van harte gefeliciteerd! Wat leuk om te horen een zoon! En wat een ontzettende mooi naam Ga lekker genieten van deze mooie kraamtijd en daarna (het is leuk en wordt steeds leuker). Ik mail je snel! LIefs Ster!