Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dat op de uitgerekende dag..geweldig...geniet van je kraamtijd.. liefs liselotje
elmo gefeliciteerd. geniet van je walvisbaby. Hopelijk herstel je snel en kan je heerlijk gaan genieten
wauwww elmo en elmo-man.....heel erg gefeliciteert met jullie heerlijke knul Ruben! Hoop dat je snel opknapt en heerlijk aan het genieten bent van jullie eigen wondertje! Heel veel liefde en geluk toegewenst aan jullie drietjes! Kus Linda
Elmo en mannetje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine vent!Geniet ervan Liefs,Claudia
Gefeliciteerd met jullie zoon Ruben! Ik ben benieuwd naar de foto's. Maar dat komt vast als je thuis bent. Lekker herstellen en uitrusten.
van harte gefeliciteerd, eindelijk is het zover, jullie kunnen jullie wondertje in de armen houden. geniet ervan
Vond dat je voor jouw doen al te lang afwezig was van het forum Dacht al dat je waarschijnlijk met je heerlijke ZOON in je armen ligt! Elmo super gefeliciteerd met Ruben!
Elmo, van harte gefeliciteerd met je prachtkind. Lang gewenst en eindelijk daar. Meid, ik wens jullie alle geluk van de wereld met z'n 3tjes. Alle liefs, Anouk.
YYEEEYY wat goed! Ik dacht er net aan toen ik hier wou gaan kijken! ELmo en man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet van de mooie tijd! Liefs!