Hoi Elmo Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik hoop dat alles goed gaat en jullie heerlijk van mekaar kunnen genieten! Heel veel geluk met zn allen. Liefs Joldeg (mede-november-mama)
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan maar dat zal wel lukken! Leuke naam. Liefs, misspuma
van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!Na jarenlang wachten word jullie geduld eindelijk beloond! geniet van elkaar!
Elmo, van harte gefeliciteerd! Geniet met volle teugen, het is je van harte gegund! (mooi hè, dat moeder zijn )
Elmo, wat ben ik blij voor jullie dat jullie eindelijk na al die jaren, jullie kindje in de armen mogen sluiten! Dat jullie mooiste droom werkelijkheid geworden is! Geniet van jullie ozo wonderlijke mannetje en van elkaar!
van harte gefeliciteerd met Ruben! was de uitgerekende datum toch? sterkte met herstellen van de keizersnede en vooral ook genieten van je ventje! Karin
Hoi Elmo, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Ruben! Geniet van je zoon en laat je lekker vertroetelen!
gefeliciteerd met jullie zoon doe het maar rustig aan, hopelijk herstel je goed van de ks en kun je lekker van je mannetje gaan genieten
Heeeeej.... wat ziet mijn oog! Elmo bevallen! Op de uitgerekende datum! Mooi uitgemikt! Gefeliciflapperd met jullie zoon Ruben! Dikke KuZzz