Waar kopen jullie joggingsbroeken voor jullie jongens? Ik had hele fijne van de C&A, maar die zijn er steeds niet meer in zijn maat. Ook niet online! Grrr ... Die goedkopere van de H&M vind ik niet zo netjes zitten bij mijn zoon. Dus waar halen jullie ze?
Name it. Hema heeft ook wel eens mooie. Die van h&m zitten mijn zoontje ook echt niet. Van die hobbezakken. Wel pas vanaf maat 92, eerder zaten ze prima.
Hier wel van h&m hij draagt ze toch alleen naar in huis of als we even met de hond lopen dus hoeven van mij geen eyecatcher te wezen
Bij Zeeman. Lekker goedkoop. Hier worden ze alleen maar gebruikt als buitenspeelbroeken voor als ze echt heel vies gaan worden of tijdens lange reisdagen op vakantie of zo, dus het hoeven geen design-items te zijn.
Zeeman, is toch voor alleen thuis omdat ik joggingbroeken afschuwelijk lelijk vind (maar het speelt wel lekker op de grond)
Name it. Die broekjes zitten volgens mij echt heel erg lekker. Ik wil ze zelf ook hebben maar ze zijn niet in mijn maat Broeken blijven ook mooi, ook na 100 keer wassen
Ik heb er onlangs besteld bij nextdirect.com Zitten heel leuk bij mijn zoontje van 4 en waren niet duur!