Elmo dikke knuffel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jetje86, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best alweer een tijd terug en nog steeds vierde op google.

Bijgevoegde bestanden:

2. Spring80

Spring80 Lid

22 okt 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook het gevaar van een tekst, iedereen interpreteerd het op z'n eigen manier maar ik hoop dat je nu écht door hebt dat het "geen reclame" was maar gewoon goed bedoeld. Ik dacht, ik maak er gewoon een gezellig verhaaltje van. En de webshop waarvan ik de naam niet meer zal noemen heb je zelf genoemd in je vraag naar ervaringen vandaar dat ik deze heb genoemd.
    Ik ben nu in ieder geval genezen van forums en laten we er inderdaad over ophouden, het moet gezellig zijn ;)

3. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendjes? ;)
    Bedankt voor je succes wensen iig. Laat ik dat vooral niet vergeten te melden.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wij hebben hem gisteren in de winkel gezien, mijn zoon van net 2 vond hem wel leuk maar de armen waren naar mijn idee best kwetsbaar en ik denk als je er een paar keer te lomp mee bent dat ze kapot zijn. mijn zoon zou er zo boven op gaan liggen bijvoorbeeld. en ik denk dat hij hier niet geschikt zou zijn voor in bed. als je hem op zn buik in drukt begint hij te vertellen, als je kind in zn slaap draait en erop gaan liggen begint ie te praten, kind wakker midden in de nacht...
    Verder was hij wel super leuk hoor!

Deel Deze Pagina