kindje zelf in fietsstoel stappen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kaboutertje, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wij hebben vandaag een experiment gehad.
    Maar met geen mogelijkheid kan kabouterkindje zelf achterop de fiets klimmen.

Een voet op een stang van een fiets, maar ja die ander is net te kort om door te steken naar de andere kant.

Andere voet geprobeerd en dan met de ene weer proberen in de voetsteun. Met dan is die voet weer niet door te halen.

Nou ja je begrijpt dat we een komisch stel waren, maar de oplossing hebben we nog steeds niet.

Aangezien kabouterkindje steeds zwaarder wordt en dat niet bevordelijk voor je rug is. En met het oog op de tp waarna ik niet mag tillen.
    Dus wie weet DE oplossing?

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik laat Nick zijn voet op het voetensteuntje zetten en zet dan mijn hand onder zijn kont en dan trekt hij zichzelf op en stapt dan zo in zijn stoeltje. Het is niet helemaal zonder 'tillen' maar het gewicht neemt aanzienlijk af. Nick is overigens ongeveer een meter

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Als je dan bijv aan de linkerkant van je fiets staat ( en jij dus ook) stap hij dan met zijn linker of rechter voet op?
    En stapt hij met zijn hiel in de beugel of juist met zijn tenen.

Zou handiger zijn een filmpje op youtube :) :)

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nou vandaag geprobeerd, maar die voetsteun zit dus veel te hoog. Hij staat al op de laagste stand. Maar met geen mogelijkheid een voet erin te krijgen. En ons kindje is echt veel langer dan de jouwe.

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier zet Nick de voet erin die er ook in moet als hij er in zit. Ik moet zeggen dat hij zijn voet inderdaad erg hoog optilt. Hij is wel lenig....

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hier ook wel een kindje dat voeten in de nek kan leggen. Terwijl ons kindje behoorlijk langer is. Maar moet zeggen dat wij geen klimgeit hebben.
    Maar goed gaan we morgen gewoon weer oefenen.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    succes, ik heb wel een echte klauteraar. Hij kwam er nl. zelf mee...

Deel Deze Pagina