Elmo in ronde 4

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

He lieve meiden,

Tis niet erg hoor, als je dingen vraagt. We moeten immers van elkaar leren ;)

Met Guusje gaat het super! Tis een klein slopertje maar errug lief.
    Zie foto's in mijn album.

Morgen idd weer een fm....we zullen zien. Het was de laatste dagen een prima broedweertje dussssss

Liefs Elmo

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Elmo,

Ik wil je heel veel succes wensen morgen. Hopelijk heeft het mooie broedweer zijn werk gedaan, en is er een super mooi eitje voor je. Ik kom morgen even kijken hoe het is gegaan (hier bedoel ik dan he? ;) ).

Liefs, Jaycey

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Elmootje: ik voel het. Dit is jouw ronde! Ik duim voor je meid. Succes met de FM morgen!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meiden,

Nog steeds geen dominant eitje, niet getreurd ben gewend aan een lange cyclus.
    De cyste is weg! Ik kon het niet geloven....maarja, weg is weg...scheelt me weer met de punctie!
    Mijn baarmoederslijm is al aardig dik aan het worden dus doc. denkt dat ik woensdag meer succes zal hebben. Ik heb het geval vanaf het begin dat ik eind van de week kan gaan spuiten dus alles wat eerder is is mooi meegenomen!
    Het gaat hier dus heerlijk.

Even minder nieuws van een vriendinnetje van mij:
    Ze had vandaag de tp van een mooie 7-cellige emmy....
    Tijdens de tp is de doc. hem kwijtgeraakt....vind het zo erg voor ze! Vreselijk. Ze zijn allebei behoorlijk verdrietig. Heb je zoveel moeten doorstaan, raken ze hem kwijt!!! Ze hoeft dan ook geen Pregnyl meer te gebruiken....hij zit ergens halverwege de baarmoeder ofzo.....

Nog meer reden om een kindje echt als een wonder te beschouwen!

Liefs

5. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Stomme vraag misschien, maar als dat eitje halverwege de baarmoeder zit, is het dan niet mogelijk dat ie uit zichzelf de weg gaat vinden? Ik zou het echt niet weten hoor.

Wat een toestand, daar zou ik behoorlijk ondersteboven van zijn.

Fijn om te horen dat het met jou allemaal goed gaat. En als je van jezelf weet dat je normaalgesproken een lange cyclus hebt, is alles nog mogelijk. Ik duim voor je dat dit jouw maand is hoor. Het moet gewooon!!!! (Met een beetje mazzel ook mijn maand, gaan we samen naar de andere kant van het forum en kunnen we de lijst van de MMM aanvullen. Anders is Lina ook zo alleen ;) )

Liefs, Jaycey

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen domme vraag hoor, heb het haar ook gevraagd. Als haar emmy kan zwemmen haalt ie het misschien. Lukt dus niet!
    Een zwemmer kan de goede richting op maar een embryo niet....dwarrelt wel wat rond maar misschien zit ie niet eens in haar baarmoeder maar er nog voor.....
    Ze weten het gewoon niet. Als ze geen Pregnyl voorschrijven zegt het wel genoeg....tis wat he!

Dat plan van jou staat me wel aan ;)
    Lekker zwanger worden deze maand....nou ja, zwanger blijven! Worden is al vaker gelukt ;)

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Jeetje dat van je vriendin vind ik dan best onzorgvuldig van zo'n dokter. Ze zal wel helemaal over haar toeren zijn nu, en begrijpelijk.
    Fijn dat jouw bmslijmvlies al aan het indikken is, dat is een goed teken! Nu hopen dat je cyclus niet te lang gaat duren, jullie wachten ook al zo'n poos! Hoop dat er woensdag meer te zien is. En heb even in je album gekeken, wat een moppie zeg jullie Guusje :)

Liefs,
    Mar

8. woeffie

woeffie Lid

16 sep 2006
    12
    0
    0
    Groningen
    Lieve Elmo,

Wat een bewonering heb ik voor jouw, voor je kracht om het toch maar telkens weer opnieuw te proberen. Ik hoop echt voor jullie dat het gauw tot een succes mag komen, en dat je/jullie heel gauw een baby in je armen mag sluiten, ik vind je nu al een enorme kanjer.

Ik heb vandaag dus bij de huisarts geweest en heb het UMCG gebeld, en wacht nu op een oproep. Ik weet in ieder geval dat mijn dokter daar Hoek van achternaam heet. De huisarts liet het woord HCG vallen :( , en daar werd ik niet vrolijk van. Jij loopt toch ook bij het UMCG, kan jij mij vertellen hoe dat er aan toe gaat, en ook of het pijnlijk is?. Mijn huisarts zei dat ze tegenwoordig een nieuwe techniek toepassen, geen cupje meer, maar rechtstreeks met een slangetje: is dat zo, maar vooral, hoe hebben jullie/jij dat ervaren,

Alvast bedankt, groetjes monica, en ik zal voor je duimen :) ]

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je bedoelt denk ik een HSG (HCG is het zwangerschaps hormoon). Hier heb ik geen ervaring mee. Dr. Hoek ken ik wel, ze is aardig. Heb haar tussendoor in het weekend eens voor een fm gehad. Verder niet.
    Ik heb geen gyn. Heel veel succes meis en bedankt voor je complimenten! *bloos*
    Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen ;)

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He elmotje!! op naar woensdag dan!! fijn dat je cyste verdwenen is, laat daar maar een mooi ei voor in de plaats verschijnen....

Karin

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ben ik helemaal met je eens Duikster!!!
    heel veel succes Elmo!

12. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    heel veel succes vandaag elmo! ik denk aan je.

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Succes vandaag meid!!

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat de cyste weg is meis! En voor vandaag hopelijk weer een mooie fm, dit moet jullie ronde worden.
    Over het verhaal van je vriendin ben ik even lamgeslagen...Sjeemig.
    Dat het theoretisch zou kunnen gebeuren okee, had er nog niet aan gedacht, maar vooruit. Maar dat het daadwerkelijk gebeurd....onbegrijpelijk. Wat een klap moet dit voor je vriendin en haar man zijn. Wens ze heel veel sterkte en hopelijk nieuw vertrouwen in een volgende behandeling (of moet ik zeggen gyn)?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey meiden!
    Vanmorgen dus weer geweest...samen met mama Elmo en het heeft een wondertje verricht!
    Van niks naar een eiblaasje van 12 mm.!!!!!
    Elmo is er goed mee bezigggggg
    Ze wilde mijn hormoonuitslagen weer even afwachten maar ik mocht een afspraak maken voor vrijdag. Vanmiddag belde doc. op dat ze me toch morgen wil zien. W.s. mag ik morgen gaan beginnen met spuiten!!!!!!!!!
    Meestal heb ik dan over ongeveer 5 dagen de punctie...wie weet, rond midden volgende week dus!
    Heel erg bedankt voor jullie steun!
    Ik hou jullie uiteraard weer op de hoogte!

Elmo

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meis, goed gebroed zeg ;) Dit wordt gewoon echt jouw ronde! Nog ffies die TP en dan blijft jouw emmy lekker een kleine 9 mnd zitten waar die zit ;)
    Op naar goed nieuws!

Wat balen van je vriendin zeg!! Wel beetje lomp van die arts, of niet? Telt dit dan evengoed als een poging bij haar?
    En hoe zit het als er geen TP plaatsvindt. Telt dat ook als poging? Want er worden er maar 3 vergoed toch?

Dikke knuffel Elvira

*begint zich toch vast voorzichtig wat meer te verdiepen*

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey meis,

Hoogst waarschijnlijk krijgt ze die poging terug. Ik doe, net als zij, een traject in eigen cyclus.
    Daarbij wordt de 1e IVF opgedeeld in 6x eigen cyclus (doen dit alleen in Groningen).
    Dus: 6x eigen cyclus, 2x standaard.

Bij eigen cyclus telt de poging vanaf de aller eerste echo...dus voor je het weet ben je hem kwijt. Bij standaard is het volgens mij (geen ervaring mee nog) vanaf de echo voor de punctie een poging.

Heb ik zo je vraag goed beantwoord?

Liefs

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elmo wat een goed nieuws! En dan gaat het ineens toch misschien hard! Hoop toch zo dat dit jullie ronde is, en natuurlijk vooral dat dat wondertje 9 maand blijft zitten!

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    elmo fijn nieuws. Op naar het vervolg!!!

Karin

20. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    spannend allemaal weer hoor elmo.
    Veel succes en ik hoop dat je vandaag mag spuiten!!
    liefsfredje

Deel Deze Pagina