Elmo, inmiddels heb je de punctie achter de rug als ik het goed heb. Hopelijk een mooie, goede oogst geweest en een niet te vervelende punctie. Lekker rustig aan doen vandaag en ik duim dat er een topemmy kan worden teruggeplaatst woensdag!
Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan vandaag. He t is toch altijd maar weer spannend. Ik hoop voor je dat de pijn ook een beetje meeviel. Elmo, heel veel succes, en zal heel hard voor jullie duimen. Groetjes ,monica
Hey meiden, Ben d'r weer. Bij de echo vooraf bleek gelukkig al dat mijn follikeltje er nog mooi zat! De punctie kon dus beginnen. Ze vragen altijd of ik wil weten wanneer ze gaat prikken (dit is dus zonder verdoving) en mijn antwoord voor de 4e keer: NEE Echt niet, ben veel te bang dat ik dan krampachtig ga lopen doen! hihi.overval me maar gewoon. Prik, zuigen.en klaar waren we alweer! Dit viel mee. Dit was de "prettigste" punctie tot nu toe. Manlief heeft de boel gefilmd (let wel, het beeldscherm waarop we mee kunnen kijken) ik hoef er echt niet op! Toen was het wachten op de beelden van het lab: hebben we een eicel of niet? Manlief zag hem als eerst, hij wordt hier goed in Ja dus! Ben zo vreselijk blij en opgelucht. Alles staat heel mooi op de film. Het enige wat je van ons hoort zijn stemmen.meer hoeft ook niet. Mama Elmo komt zo en die zal ook wel vreselijk benieuwd zijn naar de beelden. Nu wachten tot woensdag, ze wensten ons het aller beste deze dagen, dat zullen we nodig hebben! Meiden, ik kruip lekker op de bank. Liefs Elmo
hooiii mied, wat goed om te horen dat je niet zo een last van de punctie hebt gehad. en nog belangrijker, wta een supergoed nieuws dat er een eitje in zat zeg. wauwieeeeee. superdepupergaaf, ben helemaal blij voor jullie. mijn duimen draaien voor woensdag en mijn kaarsjes blijven branden meid. laat je vandaag maar lekker verwennen. dikke kus van sammie
Wat mooi dat je het op film hebt! Kan je het later laten zien aan kleine Elmo Succes weer met wachten
Wat super, dat alles goed is verlopen vandaag, ben hartikke blij voor je Ik hoop zo voor je dat woensdag ook alles goed gaat. Elmo, rust lekker uit, laat je verwennen, en toi toi toi
Hee Elmo, Fijn dat het allemaal zo goed verlopen is en vooral dat er zo'n mooi eitje zat te wachten. Deze keer gaat het helemaal goed komen hoor! Nog een paar spannende daagjes en dan de terugplaatsing. En dan een paar spannende weekjes, en dan een paar (9) spannende maandjes, en dan kunnen we baby elmo verwelkomen. Liefs, Jaycey
he elmo, super zeg. en nu lekker rust houden. probeer te ontspannen en dan op naar woensdag. ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om relaxed te zijn, maar na alles hiervoor gaat je dat ook lukken. dikke knuffel!
Hoi Elmo, Wat leuk dat je mannetje het ging filmen en wat super dat het deze keer "meeviel" en dat er een mooi eitje zat te wachten. Rust lekker uit! Groetjes van Senna
Elmo kan me eigenlijk alleen maar bij eerdere reacties aansluiten, maar vooral ook bij Ster leuk dat filmen, leuk voor kleine Elmo straks!! Hoop op goed nieuws woensdag, keep my fingers crossed!
wow elmo fijn joh dat hij mooi gegroeid was, heel veel succesde komende dagen en vooral woensdag bij de terugplaatsing, blijft spannend allemaal he! liefs fredje
De dag kroop voorbij! Dacht dat het wel lekker snel zou gaan omdat ik moest werken.maar helaas. Ben stiknerveus, nog nooit zo nerveus geweest! Leef op een halve boterham, appel en banaan vandaag.das echt niet best! Vanavond een beetje warm eten naar binnen gewerkt.dit is zo niks voor mij! Nog 1.5 dag.kan niet wachten! Elmo
Wat een ellende, hè? Dat wachten. Wanneer krijg je eigenlijk te horen of de tp daadwerkelijk plaats gaat vinden, en waar is dat allemaal van afhankelijk? Ik vind wachten ook zo moeilijk. Ik zit nu te twijfelen of ik morgen een zwangerschapstest zal doen of niet. Is nog wel te vroeg. Woensdag is het twee weken geleden dat ik geïnsemineerd ben. Ik ben dus heel nieuwsgierig. Maar ik denk dat ik nog maar even wacht. Nou meis, succes met wachten en heel veel succes met de tp. En dan weer succes met wachten. Hoe lang moet je dan eigenlijk wachten om te weten of je zwanger bent of niet? (of moet ik zeggen zwanger blijft). Is dat ook twee weken, of is dat korter? Liefs, Jaycey
Elmo ja lijkt me ook slopend om hierop te moeten wachten....en dan is het nog niet eens klaar met die spanning, maar dan ben je iig weer een stap verder. Meis heel veel succes met die spannende anderhalve dag...ik hoop dat er een mooie celdeling heeft plaatsgevonden en dat er een topemmy wordt teruggeplaatst.
He meis, Of er een tp komt hangt af van het embryo Daar bedoel ik mee of er bevruchting is opgetreden en of hij mooi doordeelt (iedere 24 uur). Na de tp moet ik precies 2 weken wachten voor een bloedtest (11 oktober dus). In die 2 weken spuit ik dan wel nog 3x Pregnyl. Het ziekenhuis vindt je zwanger na een tp maar ik niet. Zolang het niet innesteld ben je naar mijn mening niet zwanger. Je kan er wel een emmy instoppen maar das natuurlijk niet genoeg. Pffffff, tis nog nooit zo erg geweest.wil het weten! Liefs
Hee dat snap ik niet? Hoezo moet je in die laatste twee weken nog 3 X pregnyl spuiten, wat is de functie daarvan?
Voor een goede innesteling. Of je gebruikt Progestan of Pregnyl. Ik dus Pregnyl.dat is volgens mij bij minder dan zoveel follikels (weet de aantallen niet meer). Duidelijk? Roep maar hoor
Hey elmo, fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan! Ook erg speciaal dat je mannetje het gefilmd heeft! Ik ga voor je duimen, en morgen wat beter eten he Liefs Marjo
Fijn dat alles tot nu toe naar wens is verlopen. Ben trots op je! Ik duim keihard op een suc6volle TP woe! En dan alle kaarsjes van de wereld branden dat emmy zich een goed nestje bouwt! Dikke kus