fijn Elmo te lezen dat de punctie goed is gegaan! Nou laat dat eitje en zaadje maar mooi samenkomen en delen. Ik duim voor je dat alles goed gaat en jullie woensdag een goede TP mogen ervaren. wAchten, wachten wachten, ik brand er ook een kaarsje voor, naast al die kaarsjes van Elvirar. Karin
Is duidelijk Elmo ik ken wel Progestan maar dacht dat pregnyl alleen voor de eisprong zorgde en niet voor het vervolg....een goede innesteling dus....moet jou topemmy straks wel doen.........zich lekker kroelen in zijn onderkomen voor de komende 9 maand!
Ik duim voor je Elmo! Heb nog niet alles terug gelezen, maar begrijp dat je morgen voor tp gaat? Duim duim duim duim duim.
Meiden.ik ben zoooooo nerveus! Heb het nog nooit zo erg gehad! Slaap amper, eet bijna niet.grrrrr Dit is zo niks voor mij! Maargoed, nog 1 nachtje slapen en dan zullen we het weten! De videocamera staat voor de zekerheid in de oplader en mama elmo mag mee als het doorgaat! We gaan er gewoon voor hoor.met of zonder zenuwinzinking Elmo
Hoi Elmo, hoe laat moet je morgen? Dan ga ik heel erg hard voor jullie duimen. Ik zal in ieder geval zeker aan je denken. Liefs, Jaycey
Ik word tussen 9.00 uur en 10.00 uur gebeld. Dan hoor ik of ik een tp heb. In het ergste geval is ronde 4 morgen voorbij.
Owjee, Elmo inmiddels zul je toch al telefoontje hebben gehad?? Ik hoop dat er nog geen rea van je is omdat je door moest naar het ziekenhuis voor de tp....kom vanmiddag nog wel even kijken, maar ga nu naar bed (heb nachtdienst gehad en eigenlijk nog veel te laat op)......zal al duimende in slaap vallen
Hoi Elmo, weet je al meer? Ik hoop zo voor jullie dat het goed nieuws is. En dat als je dit leest de TP al heeft plaatsgevonden. Ik denk aan je. Liefs, Jaycey
Hoi meiden, Ik heb net een verdrietig e-mail van Elmo ontvangen. Dat ze wel vroeg gebeld is, maar helaas met slecht nieuws. De embryo wordt niet teruggeplaats en Elmo en hubbie willen eventjes rust. Ik hoop niet dat ze het erg vind dat ik jullie heb geinformeerd. Lieve Elmo en Hubbie, Ik vind het @%^&$%& dat het zo loopt en ben ook verdrietig voor jullie. Dikke smakkerd, Elvira
He verdorie, wat slecht nieuws. Ik wens ze heel veel sterkte,kan me heel goed voorstellen dat ze even rust willen. Meid hhhhhhheeeeeeeeeeeeeeellllllllllll veel sterkte. liefs fredje jeetje wat klote zeg!
lieve elmo, heel veel sterkte, ook van mij. en ik kreeg zulke positieve gevoelens. zo jammer en zo erg! heel veel sterkte! wat kan ik zeggen? dikke knuffel om je steun te geven. groetjes, dorito