Potverdikke zeg echt niet eerlijk. Knap dat je alweer bezig bent met opladen. Je bent volgens mij bijzonder sterk, wat ik enorm bewonder. Het is jullie zo gegund. Ik hoop van harte dat je enorme doorzettingsvermogen snel beloond wordt! Dikke knuffel en ook mijn duimpjes heb je weer voor ronde 5! Ps kun je er niet voor kiezen om dit keer een standaard poging te doen, als je daarmee meer kans hebt?
Elmo wil even zeggen dat ik je een supersterk mens vind! Heb bewondering voor jullie! Wens je morgen heel veel plezier samen met je (forum) dinnetje; lekker shoppen. Dikke knuffel.
ik heb wel bewondering voor je hoor Elmo. dat je zo snel al weer een beetje hoop hebt. maar ja, dat is wel de manier om een beetje op de been te blijven na de grote teleurstelling. doe een beetje rustig aan. goed weekend.
Elmo..........meid ik zit met superdik kippenvel over mijn hele lijf te lezen dat poging no 4 mislukt is. Een hele dikke knuf van ons aan jou én je hubbie. Ondanks alles, wil ik je morgen heel veel plezier wensen met het shoppen met je forumdinnetje.
hoi Elmo hoe is het met je? Heb je gister een leuke dag van gemaakt? Het was iig wel heerlijk weer, heb je veel geshopt? En vandaag beetje luie dag om bij te komen?
Lees het nu pas Elmo. Jeetje ik vind het echt rot voor je/jullie. Ik sluit me bij de rest aan en wil nog eens benadrukken dat ik denk dat je een enorme sterkte persoonlijkheid bent met kracht. Heel veel sterkte en geluk gewenst in ronde 5. Knuffels Mirre
Oww nu heb ik een paar dagen niet alles kunnen lezen omdat mijn meisje zo ziekjes was, lees ik dit! Pff ik hoop voor je dat je heerlijk geshopt hebt met je vriendin, en dat jullie straks met frisse en goede moed verder mogen gaan met de volgende behandeling. En echt, het word nou toch echt jullie tijd hoor, jullie verdienen het! Liefs Jolanda
Hoop dat het shoppen leuk was en ontspannend? Verder hoop ik echt van HARTE dat dit jouw ronde gaat worden.....Duimduimduim!
Hoe gaat het nu met je Elmo? Nog lekker geshopt gisteren met je forumvriendinnetje? Lukt het een beetje afleiding te vinden? Ik vind je heel sterk! Denk aan je, kop op he. Dikke kus!
Hey meiden, Jullie denken toch niet echt dat ik hier weg zit te kwijnen he hihihihi Het was gisteren hartstikke leuk! Niet zo veel gekocht (had woensdag al errug veel geld uitgegeven) maar het was super! Heerlijk koffie gedronken, gelunched en veel gewinkeld en gelachen. Het klikte echt supergoed. Binnekort is er een meeting op de site waar ik haar van ken, we gaan sowieso samen heen! Verder kan ik niet wachten tot ik ongi word, kunnen we weer aan de slag! Heb er weer zin in, we gaan er voor! Hele dikke knuf voor jullie allemaal.....er zijn er nou zoveel en omdat de meeste op 1 hoop met clomid bezig zijn....kan ik jullie echt niet allemaal volgen. Toch wil ik iedereen afzonderlijk heel veel succes en sterkte wensen! Zet hem op meiden! Liefs Elmo
Super van je dat je niet achter de geraniums blijft zitten Daar is het leven ook veel te kort voor. Dus groot gelijk dat je geniet! Meis ik duim met je mee dat die ongi er snel is, zodat jullie met die enorme doorzettingskracht snel van start mogen met ronde 5!
Hey Elmotje, hoe is het nu met je meis. Is ronde 5 al in aantocht? Mijn duimen kunnen niet meer wachten om weer aan het werk te gaan