hoofdpijn na kijkoperatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door boerinnetje1977, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerinnetje1977

30 jul 2006
    61
    0
    0
    op dit moment werkeloos
    rossum
    Hallo allemaal.
    Ik heb dinsdag een kijkoperatie gehad.
    Alles was goed gelukkig.
    Maar nu heb ik sinds gisterenmiddag dus iets meer dan 24 uur na operatie vreselijke hoofdpijn gekregen.
    Ik was onder algehele narcose.
    Heeft iemand ook deze ervaring laat het mij dan even weten als je wilt.
    In het ziekenhuis zijn ze nu aan het overleggen wat te doen met mij.
    Ik ben dus waarschijnlijk een bijzonder geval.
    Als ik niet zulke erge hoofpijn had kon ik er om lachen nu niet.

Groetjes van een hoofpijnhebbend boerinnetje.

2. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    Hij, ik heb vorige week een kijkoperatie gehad, maar ik had alleen last van erge buikpijn, maar dat trok ook vrij snel weg. helaas heb ik ik geen ervaring ermee. Iedereen reageert anders op de narcose. Hopelijk dat de uitslag goed is en dat je hoofdpijn snel weg is.

beterschap

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey meis,
    Volgens mij kan je hoofdpijn krijgen van de narcose maar....
    Tijdens mijn puncties heb ik geen pijnstilling (echt helemaal niks) en de eerste keer had ik ook barstende koppijn.
    Ik denk dat het voornamelijk spanning was. Je maakt je, logisch, van te voren toch ontzettend druk.
    Als je het niet vertrouwd zou ik morgen toch even contact opnemen met je zh.

Succes meid!

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Ik heb ook een kijkoperatie gehad en voor die tijd kreeg ik knallende koppijn door de spanning en werd na dat ik uit de narcose kwam er ook weer mee wakker.
    Maar omdat ik morfine toegediend heb gekregen was de hoofdpijn wel heel snel weg.
    Maar je kunt echt wel een paar dagen flink ziek wezen van de narcose dat is bij iedereen verschillend.

Groetjes Anna.

Deel Deze Pagina