Hoi misschien wel een domme vraag! We zijn nu doorverwezen door de HA voor verdere onderzoeken! Nu blijkt het zaad van mijn vriend is niet goed!Gisteren in het ZH een gesprek gehad en nu de binnen de maand willen ze alle onderzoeken doen! Ik heb maar voor 1 onderzoek zo een bang en dat is de baarmoederfoto! De een zegt het is zeer pijnlijk de ander zegt weer niet! Wil iemand mij even geruststellen ,ik weet wel bij iedereen is het anders maar dan heb ik toch een idee ik zou het heel erg op prijs stellen! Verder wens ik iedereen hier veel sterkte en succes toe! Groetjes Heidi
He meid, Ik kan me je angst goed voorstellen hoor! Volgens mij kan je hier wel het eea lezen over dat onderzoek, anders moet je de zoekfunctie even gebruiken. Ik heb er geen ervaring mee. Bij ons was het meteen duidelijk dat het om de zwemmers ging dus hebben ze mij in eerste instantie niet echt nagekeken...alleen een cyclus analyse. Ik wil je heel veel succes wensen! Liefs Elmo
Hoi Elmo, Alvast bedankt! Bij mijn laatste onderzoek bij de gynecoloog zei hij dat alles prima was! Nu doordat het zaad van mijn vriend niet ok is moet ik ook blijkbaar verdere onderzoeken hebben! De kans dat ik ooit zo zwanger geraak zou misschien ooit wel eens kunnen maar dat zou nog heel lang kunnen duren! Ben wel blij dat ze miij ook willen onderzoeken dan weten we meteen als er bij mij ook iets mis zou zijn ,maar we hopen natuurlijk dat alles goed is anders word het nog moeilijker voor ons! Het word allemaal spannend afwachten,nu maar hopen dat de duivels snel komen en dan kunnen we opstarten!Normaal hopen we dat ze niet komen maar nu hebben we even geen keus! Jij ook veel succes en sterkte toegewenst! Groetjes Heidi
Hoi Heidi, Ik heb de HSG wel gehad. Ik denk dat je het gewoon op je af moet laten komen. Bij mij was het erg pijnlijk ,maar dat hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Wanneer heb je hem? Veel succes. Groetjes Minou
Hoi Minou, IK denk ook dat ik het maar beter op mij af laat komen want de een voelt meer dan een ander! Ik moet nu wachten op de duivels nog een 2 a 3 dagen waarschijnlijk! Zodra ik ze heb moet ik 3 dagen later bloed laten prikken en dan iedere week een onderzoek het zijn er dan nog 3! Een inwendige echo , de baarmoederfoto, weer bloedprikken !Normaal zou ik tussen de 7e en de 10e dag moeten gaan voor de foto!Volgende week weet ik meer! Heel erg bedankt voor je reactie en veel succes! Groetjes Heidi
Hoi Heidi, Ik heb ook de HSG gehad en je neemt best gewoon een pijnstiller een uurtje voor het onderzoek en ontspan je zoveel mogelijk. Heb dat ook gedaan en bij mij viel het echt heel goed mee. Erna was ik best wel misselijk maar dat kwam omdat ik mij veel te nerveus had gemaakt! Veel succes! Liefs Kirby
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel suc6 wensen! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
Hsg op 4 Okt. gehad, een uur van te voren twee pijnstillers ( die ik mee had gekregen) ingenomen en het was even een vervelende pijn alsof je heel hevig ongikrampen hebt maar dat trok al snel weg, daarna eigenlijk geen last meer gehad, een beetje bloedverlies maar dat was ook zo over. Meis, heel veel succes en even de tanden opelkaar het zal best wel goed komen. liefs Moontje
Hoi moontje34, Wat lucht dat op te horen dat het best wel meevalt! Ik heb het er nog met de arts over gehad en hij zei ook laat je maar niet gek maken neem een goede pijnstiller en het valt reuze mee! Ik ga nu toch al wat meer geruster na woensdag toe leven! Bedankt en succes Groetjes Heidi
Heidi, Ik ben blij dat je je nu niet zo heel erg druk meer maakt. Het moet allemaal toch gebeuren voor het goede doel dus laat het maar over je heen komen. Ik moet ook zeggen dat ik heel goeie informatie kreeg voor het onderzoek van de verpleegkundige en tijdens het onderzoek zelfs ook, ze zeiden precies wat ze gingen doen en wat je kon verwachten. Begrijp ik goed uit jou antwoord dat je geen pijnstillers van het ziekenhuis hebt meegekregen?
Hoi moontje34, Ik heb geen pijnstillers meegekregen hij heeft wel gezegd dat ik een uur voor het onderzoek een pijnstiller moet nemen!Ook heb ik een antibiotica kuur gekregen die moet ik nu 3 dagen nemen zodat er geen infectie`s kunnen optreden na het onderzoek! We moeten toch door en voor een kinderwens in vervulling te laten gaan moet ik maar doorbijten,ik verdraag best wel veel pijn dus het zal wel meevallen,ik laat je wel iets weten als je het wil! Bedankt groetjes Heidi
Kijk dat doen ze dan bij jullie anders als bij ons,grappig he? jij krijgt een kuurtje mee en ik de pijnstillers! Laat me maar weten hoe het ging, ik zal aan je denken. Liefs moontje
Hoi moontje34, Ik zou je op de hoogte houden hoe mijn hsg is meegevallen! Het is allemaal wel te doen maar toch vond ik het een eng onderzoek en pijnlijk, natuurijk is de pijn ook zo over! had hevige krampen en vond het best vervelend toen ze het spiegeltje en beugeltjes gingen plaatsen! Heb nog wat last van de onderbuik maar voor de rest valt het reuze mee! Zou het eigenlijk geen tweede keer willen mee maken! Bedankt voor je steun en heel veel succes verder! groetjes Heidi
Gelukkig is het achter de rug! Nu hopen dat alle onderzoeken snel met iets moois beloond worden! Ik duim voor je
Goedzo Heidie! Je hebt het achter de rug en nu maar hopen dat je megavruchtbaar bent nu! Veel succes en ik duim net als Elvira voor je! Liefs Moontje
Hoi, bedankt voor jullie reactie! Ja dit heb ik doorstaan nu nog 2 onderzoeken en 15 november krijgen wij de uitslag,ze gingen het zaad van mijn vriend heel grondig onderzoeken en dat duurd 3 weken! Ja nu maar hopen dat we snel beloond worden,de arts had wel al kunnen zeggen dat de eileiders en eierstokken er heel goed uitzagen dat is toch al heel wat zei ze! Veel succes ook voor jullie! Groetjes en veel liefs Heidi
Fijn voor je dat het nu achter de rug is! Zoals velen hier weten ligt het HSG onderzoek voor mij ook in de planning (ben het aan t uitstellen) Brrrr...I know het is voor een goed doel, maar gezien m'n gemoedstoestand (veel tegenslagen gehad afgelopen jaar) trek ik het nu even niet. Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!
Mirre, als je er klaar voor bent doe jij het ook, kan begrijpen dat je er tegenop ziet, deed ik ook hoor, kreeg alleen niet de kans om het uit te stellen, ging allemaal zo snel! en misschien maar goed ook anders had ik het misschien nu nog niet gedaan. En zoals de pendels zeggen........ misschien hoef je straks helemaal niet meer! Ik duim voor je dat ze gelijk gaan krijgen. Liefs Moontje