het gaat weer spannend worden voor je elmo, hoop van harte dat je een TP mag hebben deze maand... succes liek.
Hoi Elmo, Kan me echt heel goed voorstellen hoe je je voelt. Je hoeft je niet schuldig te voelen als je ons niet steunt, we weten dat je het ons allemaal gunt. En niet te vergeten jezelf. Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen. Ik hoop voor je dat je deze keer meer geluk hebt. Veel liefs Nancy
Nou elmo´tje vandaag maar weer terug dan.... veel succes weer... goed te horen dat je weer wat prettiger in je vel zit ondanks alles. Karin
ik leef weer met je mee hoor. je hebt groot gelijk dat je gewoon iedere keer kans hebt. ik zag een keer een lesbsich stel op TV en die hadden dan bij de terugplaatsing zoveel procent kans, volgens de statistieken niet veel. maar die zeiden ook van als ik er nu al vanuit ga dat het niet lukt, waarom doe ik het dan. niet te veel aan percentages denken. heel veel succes.
Wil je ff laten weten dat mijn duimen volle toeren draaien voor je ! Hoe was het vandaag? Liefs Kirby
Benne we weer.... Viel ietsiepietsie tegen Ei was 16+ nog geen 18 dus. Reslultaat: morgen weer heen, 4e keer op rij. Nog even spuiten dus. Vanmorgen Cetrotide en na de meting de Gonal-F. Morgen dus alleen Cetrotide en eventueel Gonal-F (hoop het niet). Ik hoop dat ie morgen groot genoeg is zodat we de Pregnyl tijd doorkrijgen. Dan zondag de punctie. We zullen zien! Heb jullie duimpjes wel weer hard nodig hoor! Liefs Elmo
Elmo je geduld word wederom op de proef gesteld, maar nu hopen dat morgen een eitje klaar staat zodat de pregnyl kan worden afgesproken... Met beetje geluk ga je samen met Elvira op....straks samen op het wachtbankje en van de goede kant er samen afrollen!
Hey lieve Elmo, Ik denk dat door al die lieve berichtjes van iedereen, je tank toch ietsje gevuld is Je bent een doorzetter, en je weet het he? Een doorzetter wint altijd! Ik ga ook flink voor je duimen! Liefs, Natasja
Ha Elmo, ik heb niet de hele topic gelezen, maar ik zag dat je al weer een eind op de goede weg was. Van hieruit wil ik jullie even heel veel succes toewensen, en dat het nu maar eindelijk raak mag zijn! Liefs, Jaycey
Ik wens je al het geluk van de wereld meis. In ieder geval al het geluk wat uit mijn hart komt, voor jou! Succes, Monique