Poeh, schiet al weer op! Ik straal nog een paar straaltjes met Natasja mee en hoop dat volgende week een mooie TP mag plaatsvinden! Mijn duimjes blijven volhouden hoor
He meiden, Even stiekem vanaf kantoor..... Ei was 19 mm Vanaaf om 00.15 uur de Pregnyl en zondag 10.15 de punctie! Ik ga er weer gauw vandoor....toedels Enne...100000 x dank voor jullie steun!
Blij dat je eitje goed gegroeid is! Veel succes met de punctie! Ik hoop echt dat het deze keer raak mag zijn voor je! Liefs Kirby
Hey Elmo, Hoe is het gegaan vandaag? Ik hou dat de punctie meeveel en dat alles goed verloopt. Enne voor het eerst kunnen we zeggen dat we tegelijk lopen. Wat voor kleur bank zetten we neer? Kus, Elvira
Euh, meid...ik moet morgen! De kleur lijkt mij rood: ivm Marco Borsato (waar ik van plan ben zwanger heen te gaan ) Minou: de terugplaatsing zou dan woensdag zijn. 8 november zou dan de testdatum kunnen gaan worden! Spannendddddddddd Lieverds, morgen meer! Elmo
spannend meid! Veel succes morgen..... en daarna aan de mensen die jullie eitje en zaadje moeten gaan samenbrengen! Karin
Hey Elmo, Oeps, ik had echt in mijn hoofd dat het vandaag zondag is. Hoe bedoel je suf. Groetjes, Elvira
Hoi Elmo, Ik wil je alvast heel veel succes wensen morgen. En je weet het he? De aanhouder wint en 5x is scheepsrecht. Liefs, Jaycey
Wauwie, da's supers! Ik blijf duimpjes draaien! Hoop dat die + van je test knalt op 8 november! Ik denk aan je lieverd! Kus Elvira
He lieve meiden, Vanmorgen de punctie gehad en het ging goed! Mijn eiblaasje zat er nog, das altijd weer spannend, en ook een eicel aanwezig. De punctie was pijnlijker dan andere keren, waarschijnlijk door het stugge eiblaasje (doc. vond hem ook erg stug). Maar nu met een molletje op de bank en even lekker rustig aandoen. Duimen jullie nog ff voor woensdag? whahahah Thanks! Elmo
hee elmo, heel veel sterkte aankomende woensdag! ik hoop dat ze een hele mooie emmy kunnen terugplaatsen! knuffel elfje
Hey Elmo, Rol je maar lekker op op de bank. En mijn duimen draaien weer voor woensdag. Succes he. XXX
pff Elmo, het werk voor jou weer effe gedaan. Nu lekker uitrusten op de bank met je molletje, al weet ik niet wat dat is.... En ik ga duimen dat ze in het lab hun werk ook goed doen en je emmy woensdag terug mag in zijn holletje.... Karin