Whahahah hier is het ook niet echt windstil.....qua weer! Maar mag jij 8 nov. testen? waarom niet eerder? Elmo'tje
ze hebben niet echt gezegd anneer ik mag testen.die dingen doen het toch pas als je "overtijd" bent? Heb me trouwens vergist. Het is 6 november. Scheelt weer 2 dagen......
Dat klinkt me beter in de oren inderdaad...want ik kom op 8 nov. uit als we een tp hebben. Kunnen we ons straks eerst druk over jou maken! hihih
Whahaha moest kostelijk lachen om jullie "vogels" hahaha. Hoop dat jullie ze niet meer lang nodig hebben iig! Duim voor jullie meiden!
Grrrrr! Het lachen vergaat me nu eventjes. Krijg ineens een beste buikpijn dankzij dat kreng. Maar ja, het is voor een goed doel. Als het allemaal zijnw erk goed doet, is het eruit krijgen over 38 weken veel pijnlijker.... groetjes
Buikpijn van die vogel? Dat kan toch bijna niet....is vast van wat ze daarna hebben gedaan....hihi Komt goed meid....jij gaat straks bevallen!
Ik kom er weer even een paar duimen tegenaan gooien ! Denk nog steeds aan jullie ondanks dat ik minder aktief ben...
Had het donderdag ook na de echo. Die gyn had in me lopen roeren alsof ze soep aan het koken was! Die eendenbek van vandaag deed behoorlijk pijn en ik denk dat íe ook gebeten heeft. Ben waarschijnlijk gewoon even "verrekt". nachtje slapen en het is weer over. kus
Ha Elmo, spannende dagen weer he! Ik neem aan dat je vandaag/morgen hoort of de TP doorgaat. Ik duim weer.... Zo ja, wanneer vind dit dan plaats? Karin
Morgen (woensdag dus) krijgen we het telefoontje. Als het allemaal goed is krijgen we meteen een tijd door om diezelfde dag een terugplaatsing te krijgen....spannend! Elmo'tje
Ohhh Elmo, spannend! Ik ga mega-hard voor je duimen dat alles goed is. Dat er maar een mooi wondertje uit mag groeien. Liefs, Jaycey
Nog even een update'tje van Elmo: Het ging best goed met mijn buikje...voelde af en toe nog wel even wat. Gisteravond nam het hele extreme krampen aan...niet best! Lag echt te krioelen van de pijn! Hubbie een kruikje gemaakt en na een paar uurtjes zakte het weer wat af. Vanmorgen ging het wel weer aardig. Maar wel wat bloedverlies Toch het zh maar even gebeld...en het kan opzich geen kwaad....rustig aan doen en bij hevige pijn maar even weer bellen. Toch gerustgesteld... Morgen moet ik eigenlijk werken...ben de middag alleen...weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet. Ziek melden of toch maar gaan...mmmm lastig! Elmo
humz ik zou me lekker ziekmelden elmo ..en ff op je gemakkie doen ..ik hoop dat de buikpijn een btje is gezakt ...knuf asjuh
Hoi Elmo, Ik zou echt even aan mezelf denken als ik jou was. Het lijkt me namelijk niet echt denderend om zo te gaan werken. Bovendien gaat die tp natuurlijk plaatsvinden dus moet je toch al even weg van je werkplek. Lekker thuis achter de pc /op de bank/ in de tobbe gaan zou ik zeggen. Ik heb zelf ook even een verwen/relaxdagje ingelast. Ik heb bij dat nachtje slapen om van de buikpijn af te komen ook maar de hele ochtend vastgeplakt. Moet nu misschien toch maar eens gaan douchen..... kus Femke (keihard tikt de regen tegen het zolderraam, windy Fryslân is nu wet Fryslân)
Begrijp je reactie maar..... we hebben wat onderbezetting en ben bang dat ik de hele planning in de war gooi terwijl ik dan achteraf denk: ik had best kunnen werken..snappie. Ik ben niet zo'n ziekmelder en als ik me dat voorneem beland ik uiteindelijk toch altijd achter mijn bureau (zo raar).... Nu ik weer even rustig zit gaat het wel weer.... ik kijk het vandaag en vanavond gewoon weer even aan. Besluit morgen ochtend wel wat ik doe. Als het vanavond net zo gaat als gisternacht dan meld ik me definitief ziek...denk ik....hihi Meestal loopt het uiteindelijk wel los! Heb btw vandaag al wat kerstdingetjes gekocht bij Welkoop...is dat niet errug? ghehehe Zou het dan echt een fantastische kerst worden...hoop het voor ons allemaal! Elmo