Heb de eerste kerskaarten ook al in huis hoor! Waren hele leuke bij het Kruidvat. De gyn was gisteren wel een beetje terughoudend: Heb niet teveel hoop, pin je er niet op vast, vaak heb je meerdere pogingen nodig, etc etc. En toch hoop ik op die kerstkaarten onder onze namen ook een : te kunnen plaatsen. Ik snap je wel met je werk hoor. Zo zou ik ook reageren. Ik heb nu de mazzel dat ik vakantie heb. Als je morgenochtend maar meer naar je lichaam als naar je verantwoordelijkheidsgevoel luistert; dat is het belangrijkste. Maar dat weet je natuurlijk al. kus Femke
verantwoordelijkheidsgevoel is soms lastig he Elmo! Klinkt maar al te bekend overigens.... Maar denk ook aan jezelf en als die TP morgen plaatsvindt (waar ik natuurlijk van uitga) dan is het ook belangrijk om goed op jezelf te letten. Het is immers het begin van wat iets moois moet worden van jullie samen.... Karin
Ik denk aan je lieverd. Denk jij ook maar lekker aan jezelf. Je zult vast goed kunnen bepalen wat het beste is voor morgen. Ik duim megahard voor je! Dikke XXX
Ik hoop voor je dat de buikpijn wel mee valt. Heel veel succes morgen: welke beslissing je ook maakt. Groetjes Nancy
Heel veel sterkte elmo! En hoop dat je buikpijn afneemt, denk lekker aan jezelf hoor dat werk dat komt wel!
De knoop is inmiddels doorgehakt....ik heb me ziekgemeld...hoe moeilijk ik dat ook vind. Het is de eerste keer sinds we in de MMM zitten dat ik me heb ziekgemeld. Het voelt nu vooral dubbel...het is vast beter zo. Als ik me morgen wel heel goed vol kan ik alsnog naar kantoor gaan. Nog 1 nachtje slapen...gezonde spanning hier! Elmo
Thanks! Moet gewoon nog ff aan het idee wennen...doe dit anders echt nooit! Nou ja, het zal wel beter zijn...
dan ga ik alleen maar liggen piekeren.. pff klassen hebben tussenuur.. moeten we weer harder werken enz.. inhalen van zusenzo bleh.. dan maar naar school.
elmo, morgen hoor je toch of je tp hebt meid? heel veel succes, mijn duimen draaien en mijn kaarsjes branden. dikke knuff sam
Elmo wil je voor morgen heel veel succes wensen met wachten op nieuws over een evt tp. Ga hier echt duimendraaien voor goed nieuws hoor!
Elmo, morgen hoor je of je tp hebt of niet hé? Veel succes hoor! Duimen draaien hier volop! Liefs Kirby
Goed dat je voor jezelf kiest! Dat verdien je ook, ook al is die keuze soms niet makkelijk. Mijn duimpjes blijven hun best doen Ik heb morgen cursus. Hoop morgenavond goed nieuws te lezen meis. Ik denk aan je! *geeft Elmo een dikke geluksknuffel*