Waauw wat goed allemaal zeg! Ik hoop dat Valentijnsdag jullie goed nieuws gaat brengen over de terugplaatsing. Ik zal blijven duimen voor jullie...
Elmo, wat een superoogst! Hoop dat er veel bevrucht raken en goed delen! Dan nog een goeie tp en innesteling en dan tegen het eind van het jaar een Elmo-baby! Succes! Liefs Kirby
Whaaa, goed zeg. Ik heb niet voor niks geduimd, dat lees ik al wel. Ik ga gewoon door hoor, voor de TP!
Elmo, goed meid zo´n oogst maar dat had ik je al verteld. Op naar mooie emmy´s en een top tp. Denk aan jullie en duim voor jullie. Veel liefs Lydia
Wat fijn dat alles is goed gegaan Elmo. Ik duim voor je en hoop dat je de 14e geweldig nieuws krijgt!
Fijn dat het zo goed ging Elmo, Superbroedkipje! 7 keer wordt scheepsrecht voor jou hoor! Liefs Lenneke
Ik heb net je filmpje bekeken elmo, ik vond het heel aangrijpend. Heel goed dat je deze in je profiel hebt gezet. Succes met de TP!
Wowie Elmo wat een goeie oogst zeg! Hoop dat ze allemaal uitgroeien tot superemmy's. Ik duim voor een TP op valentijnsdag!
Goedemorgen Elmo: Ben zelf het weekend weggeweest en wat lees ik bij terugkomst: Elmo had punctie! Goed meid! En zoveel! Je bent een kanjer! Ik had 6 eitjes, maar helaas is er maar 1 bevucht, maar wel een TOP-embryo volgens het ziekenhuis, dus.... TP was gister om 12.00u. Heb nu een pregnylschema en 27 febr testen! SPNANNEND! Groetjes en veel suc6! Blijf duimen hoor! Marjo
He, Hier gaat het goed. Goed geslapen maar hou me vandaag wel nog rustig hoor! Ik ga er van uit dat Eva en ik woensdag allebei een super tp hebben! Ben nog niet nerveus maar vind het wel super spannend...onze geschiedenis is nou niet echt rooskleurig als het om embryo's gaat. Kaarsjes aan, duimen gedraaid...op naar woensdag! Elmo
Elmo, ik heb er een goed gevoel over hoor. je hebt 14e een tp en ook nog eens van een super emmy. Het gaat allemaal goed komen. let maar op. Veel liefs Lydia
Hey lieverd...heb zxo gebaald dat ik gisteren niet voor elkaar kreeg om te lezen hoe het was gegaan (was mega ziek; hele dag met buikgriep in bed!) Ik wist dat je een topbroedkipje was Super meis! Ben helemaal trots op je! Kaarsjes branden en duimen draaien! Jij hebt op valentijnsdag een super TP! Ik denk aan je lieverd!