pff Elmo je hebt weer een spannend weekje achter de rug.... Nu op naar goed nieuws morgen en een mooie emmy in je buik.... denk aan je Karin
ivm mijn avonddienst vanavond ga ik je vast een hart onder de riem steken meid. succes morgen en ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn.. liefs liek.
Hey Elmo, Ik heb effe een beetje zitten terug te lezen. Ik hoop dat je morgen heel goed nieuws krijgt. Aangezien ik vanavond werken moet en morgen de hele dag moet werken, kan ik niet wachten om te lezen hoe het gegaan is. Ik wens je heel veel succes morgen. ik denk aan je! Knuf, Nancy
Nog 1 nachtje lieverd en dan is het moment supreme er alweer. Ik ben ervan overtuigd dat ze morgen een topvalentijnsemmy in je nestje gaan zetten! Ik denk aan je! Kus
Lieve Elmo meid spannend hoor! Hoe laat wordt je morgen teruggebeld...als het me lukt kom ik dan voor die tijd nog even kijken...duimpjes draaien ook voor jou!
He Eva, Ik verwacht tussen 09.00 uur en 10.00 uur een telefoontje... Nu mijn man thuis is begin ik spontaan nerveus te worden...lijkt wel of ik nu besef dat morgen de grote dag is... Na al die teleurstellingen....zou er dan eindelijk weer eens een tp zijn?
Tuurlijk lief, komt er een terugplaatsing. Vier voelt het aan haar water1 Goooooooooooooo Elmoooooooooooooo X 4
He Elmo, Ik hoop dat je vannacht nog een beetje kan slapen en zal heel veel voor je duimen! Het moet gewoon goed gaan komen. Loes