Meid, natuurlijk volgt er een mooie terugplaatsing... maar dan nog die slopende wachtweken hé... maar daar helpen we jou wel door hoor! Veel succes morgen! Aldonza, jij ook heel veel succes gewenst morgen! Hoop dat jullie beide gauw twee streepjes hebben Liefs Kirby
Lekker slapen lieve Elmo! Morgen is je grote dag! Ik zal enorm aan je denken en met heel mijn hart voor je duimen! Kus
Bijna 09.00 uur? Nou in huize Elmo niet hoor Ik zit dus alweer klaarwakker op de bank. En maar wachten...
Dat lijkt wel een giga rode draad door het hele zwanger-worden-gebeuren he......wachten wachten wachten..... Ik denk aan je hoor meis.....
Ja, nog 20 minuutjes! Maar het kan ook 10.00 worden he Als je het eerste half uur gebeld wordt is het vaak goed nieuws. Later = slecht nieuws. Maar ik was zondag de enige met een punctie, dus ben niet meteen opgelucht als de foon vroeg gaat. Grrrr....stress slaat altijd op mijn darmen...en heb al buikpijn genoeg! Whaaaaa Elmo klaaaaagt
Sterkte Elmo Me duimen draaien volop voor jou! Hoop op een tp vandaag! Groetjes en suc6! Marjo En Elmo, je mag klagen soms hoor! Het is ook allemaal niet niks toch!
Elmo hoe kom je erbij dat als je later gebeld zou worden het nieuws meestal slechter is?....Let maar op....over paar minuutjes gaat bij jou de foon rinkelen en is het het ziekenhuis! Dikke knuffel meis voor die rotzenuwen...Heb je uiteindelijk toch beetje geslapen of was het weer teveel malen?
Kort geslapen...maar wel goed Over die telefoontijden. We hebben 6x eigen cyclus gedaan, zoals je weet. Als het nieuws goed is, belt het lab. Zo kan je meteen een afspraak maken voor de tp. Als het slecht nieuws is, belt de arts...en dat is dus wat later. Ik kan het dus meteen horen...aan wie ik aan de foon heb ...... trucje he
Soms weet je gewoon al te veel en dat is dus niet altijd fijn he?! Toch ga ik voor vroeg telefoontje....ik zou maar vast achter pc weggaan en hoorn al in je hand nemen......hij gaat dadelijk over hoor!
@ Oh dat is dan inderdaad makkelijk! Haha.... Wij moesten zelf bellen. Precies om 9.15u. Wat kan ik daar dan uit opmaken? Groetjes en heel veel suc6! Marjo
Helemaal niks denk ik.....je loopt toch ook in ander ziekenhuis dan Elmo. Ander ziekenhuis vaak ook ander beleid....buitendat....voor nu is dat toch helemaal niet belangrijk voor je? Je hebt toch goed bericht gehad en nu top emmy in je tummy!?
@ Helemaal mee eens Eva! Bedoelde er ook niks mee. Was gewoon een vraagje! That's all! Al wat gehoord? Spannend! Groetjes Marjo