Mijn hartje gaat al helemaal rikketik van de spanning....ik hoop dat de jouwe een sprongetje maakt van geluk!
Hier ook Elmo en Elmoman...Duimen zijn bijna blauw.. Maar we doen t met liefde... Liefs en succes Mariska
@ Elmo alles goed? Meid je houdt ons wel in spanning! Ik trek het haast niet meer! Hoop snel wat van je te horen! Groetjes Marjo
Hier ook een paar duimen die draaien voor je. Ik vind het al spannend laat staan voor jullie. Ik hoop echt voor jullie dat er goed nieuws aan komt.
Elmootje, ik hoop dat je ondertussen onwijs goed nieuws gehad hebt en snel naar het zh moest voor een TP. Dat dit de reden is dat je niet eens meer hier ons op de hoogte kon brengen. kus Liek
@ Ja Elmo hoop ik ook meis! Maak me een beetje zorgen eerlijk gezegd. Hoop op goed nieuws! Groetjes Marjo
Lieve Elmo, Ik kan nu pas inloggen en zie dat je ons nog steeds in spanning laat. Maar ik hoop dat de reden daarvan is dat je nu op dit moment in het ziekenhuis bent, samen met Elmo-man, en dat er nu een Valentijns-emmy teruggeplaats wordt. Ik kom vandaag nog een paar keer checken. Ik leef ontzettend met jullie mee. Liefs, Jaycey
Oooooh Elmo'tje wat is het weer spannend.........ik duim heel hard mee met iedereen! Ga zeker nog ff checken vandaag! Liefs, Natasja
Ik kwam ook al kijken of je wat wist.....nu maar hopen dat je hals over kop naar het ziekenhuis moest voor de tp...
Hier wacht ik ook met smart op bericht van Elmo en Elmoman...Meid hopelijk zit je nu in het zhuis en pakt deze dag goed voor je uit [-o< Liefs
Mijn duimen draaien overuren. Ik hoop zo dat je al in ZH bent voor de valentijnsemmy TP.... Ik hoop hier straks goed nieuws te horen.. Liefs MInou