Oooh hier ook nog niks van Elmo Had geen internet op werkverbinding dus ben speciaal voor Evan en jou uitgelogd om op mijn eigen internet te kunnen, zodat ik even kon kijken hoe het met jullie gaat.... Ik hoop zo dat je goed nieuws heb gehad meid. Ik stopiig zeker niet met duimen. Hoop straks een hieperdepieper blije Elmo aan te treffen hier... Kus
Is ze nog niet geweest Ik moet helaas weer terug aan het werk... Hoop dat het goed met je gaat lieverd! Kussie
Ik durf het niet te zeggen...maar vertrouw dit helemaal niet..... Ik hoop zo dat ik dadelijk iemand helemaal verrot mag schelden omdat ze ons onnodig in spanning heeft laten zitten...en als ik ze dan helemaal in mekaar heb geslagen....trek ik ze snel bij mij het bankje op..... Elmo, Elmo, Elmo.... waar ben je toch?
We zijn wel erg bezorgt he met zijn allen, hoop dat ze strakkies wel met enorm goed nieuws komt. Zodat onze ongerustheid voor niets is geweest.
Kom op meiden, zullen we met zijn allen tegelijk duimen voor heeeel goed bericht van Elmo? Dan moet het wel goed komen!
Elvira waarschuwde me al voor al deze pagina's....moest eerst ff lezen hoor! Om precies 09.08 uur ging de foon...gelukkig iemand van het lab! Van de 13 eicellen waren er 8 bevrucht. 5 zeer goed. 1 topembryo terugplaatsen en 4 proberen in te vriezen. Dat invriezen, daar mag ik morgen over bellen. Ze wachten altijd 1 dag langer om te zien of deze joekels ook echt kans maken. Om 10.30 was de tp...ik moest dus inderdaad halsoverkop weg hier! Mams was er gelukkig al dus ik heb een kop koffie achterover geslagen (had nog niks weggekregen) paar telefoontjes gepleegd. Gauw onder de douche (zat nog in pyjama, doe ik altijd als ik in de ochtend een telefoontje krijg van het zh) en hup in de auto. Manlief zou ook rechtstreeks daarheen rijden en in de hal hebben we dan een date! Het ging super! Een topembryo dus! En dat op Valentijnsdag! Ontzettend bedankt voor jullie support meiden! En nee...ik zit mijn bevalling nog niet te plannen hihihihi Elmo is hyper, happy de peppy.....helemaal blij!