YOEHOE! En toen zaten er ook nog eens 3 hele emmies in de vriezer! Super!....hopen ze te gebruiken voor een brusje! Ik ga lekker wandelen en van deze prachtige dag genieten! Knuffels Elmo
Super! En nu maar GO ELMO en ALDONZA GO! en GROW EMMYs GROW! Enne, 7-11-7 is een heel bijzondere datum... 7 + 7 = 14 en 11 --> 1 + 1 = 2 Oftewel: 14-2, kan bijna geen toeval zijn Groetjes van Kiki
Prachtig nieuws Elmootje, ergens maar hopen dat deze niet nodig zijn. Maar fijn om te weten dat er nog kansen open zijn dmv cryo`s. LIEK. Wandel ze ik ga zo boodschapjes doen de tent is hier op orde. nu nog de koelkast vullenl
Yeahhh! Goed nieuws meid...toch fijn dat we nog wat achter de hand hebben he.....en natuurlijk voor een brusje....deze gaat goed! Lientje...dank voor je lieve berichtjes! Kom gauw weer eens bij Glenn 'buurten'! Spreek je snel, knuffel voor jullie.
Dat is geweldig nieuws meid. echt super maar je hebt ze niet nodig hoor Dit wordt er een. Liefs Lydia
He Elmo! Moest even het topic half doorspitten om je goede berichtje te lezen (dat het goed was bleek wel uit de berichten!), maar wat goed zeg! Deze keer gaat het gewoon lukken en dan liggen de brusjes al klaar! Liefs, Snoopy
Elmo, wat fantastisch! Wat gaaf! En inderdaad dat op Valentijnsdag! mooier kan bijna niet... *duimt zich rot dat emmy blijft zitten!*
Hey Elmo! Wat geweldig dat je een top embryo erbij hebt zitten! Ik duim voor je dat die blijft zitten en jullie wondertje wordt. Echt geweldig nieuws en dat op valentijnsdag. Een mooier cadeau kun je toch niet krijgen neem ik aan. Ik wens je heel veel succes ermee. Groetjes Nancy
Elmo wat goed dat er nog drie brusjes in de vriezer liggen... Jullie krijgen straks gewoon een heel druk gezin Karin
super goed nieuws...ik zou zeggen aan de kant....op die bank...ik kom jullie gezellig bezighouden ......koekje erbij?
zooo...hier een koppie thee, nog meer koekies... top meid, nog een week of 2 dat moet lukken met een top embryo. ik blijf duimen.
Who Elmo! Wat een goed nieuws lees ik allemaal hier over jou! Ik ben al heel lang niet op het forum geweest ( leek me ff beter ), maar ik moest al een paar keer aan jou denken! Dus ik kom jou toch ff volgen hoor! Ik heb eind maart nu een afspraak, heb het een beetje uitgesteld, want ik ben van baan veranderd, kwam allemaal ff te gelijk! Ja, het leven gaat door he! Ik zit nu trouwens al weer ongeveer 140 dagen te wachten op een ei! Schiet niet op dus. Wel goed nieuws is dat er nu 3kg af is! Nou, dikke knuffel hoor!