Ja! En als ik het goed onthouden heb, was dat bij Elmo en mannetje al een speciale dag....dubbel mooi dus!
Elmo, heel veel succes de komende dagen, dat dat kleintje zich maar lekker warm en veilig ingraaft in zijn/haar mama's baarmoeder. Ook de andere tp-mama-to-be's: succes! (ik strooi voor de zekerheid nog wat hCG rond, maar dat is vast niet echt nodig )
Elmo en Elmoman, Ik ben niet een actief schrijfster hier maar lees altijd de verhalen wel mee! Ik duim mee voor jullie dat het goed mag gaan! Ik gun het jullie zo! Groetjes Kalush
Wow Elmo, Wat een geweldig nieuws en ook nog eens 3 ingevroren...je bent echt een broedkipje. Ik blijf duimen op nog meer goed nieuws! Go for it!. Liefs, Loes
Hey elmo! ben even niet zo actief op het forum maar zie dat jij inmiddels een tp hebt gehad! Super meid wat een goed nieuws eindelijk! zal voor je duimen! Liefs dikke knuf Nannie
Wouw! Ontzettend gaaf! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan, de weg ernaar toe was/is al moeilijk genoeg! Echt superleuk voor jullie! Liefs Ester.
Hey meis, Hoop dat je buikpijntjes verdwenen zijn en de pijn in je borsten draaglijk is. Je bent alweer een heel stuk op weg. Dit keer moet je gewoon een walvisje worden meis! Ik duim op volle toeren verder! PS tof dat er nog 3 eskimootjes zijn voor brusjes!
He lieve meiden, Met mij gaat het momenteel eigenlijk wel heel goed! Mijn rechtereierstok is nog wel wat gevoelig...bij bepaalde bewegingen of inspanning maar niet pijnlijk meer! Mijn borsten (vooral tepels) doen nog vreselijk zeer! Das echt niet grappig! Maargoed.... Af en toe wat steekjes en een kramperig gevoel in mijn onderbuik. We zijn vandaag op de helft.....blijven afwachten. Elmo
Elmo, nog een weekje afwachten... Ik hoop dat 'ie snel voorbij gaat voor jullie. Enne, die kwaaltjes vind je vast niet erg als je straks zwanger blijft! Olga
He Elmo, Ik blijf voor je duimen, en wat kan wachten lang duren hè! Maar dit keer moet het gewoon goed gaan. Liefs, Loes
aha de helft van het wachten is weer voorbij. Fijn dat je je wel goed voelt en geef dat eierstokje nog maar weer wat rust, die heeft vreselijk zijn best gedaan om een mooi eitje te produceren dat door een zaadje gevonden mocht worden en nu vast en zeker een mooi plekje aan het zoeken is in Elmo! Ik duim lekker voor je door.... Karin