Voel me echt weer helemaal terug in de race naar een klein Elmo'tje! Jullie zijn allemaal zo vreselijk lief! Vanavond visite gehad en als je dan even gluurt of er nieuws is en dan zoveel lieve berichten ziet...geweldig lieve meiden! Op naar morgen! Kom daarna niet meteen thuis dus niet ongerust worden hoor (mutsjes) Elmo
Wow Elmo, Nu gaat ie hard! Wordt een vruchtbare periode denk ik zo, en voor Valentijn, wat wens je je nog meer....? Succes!
Wow Elmo............. Wat fantastisch nieuws zeg............... Enne beter en specialer kan het niet op die dag, dat moet wel goed komen! Succes hoor meis!
Lieve Elmo, Wat een prachtig filmpje heb ik net gezien toen ik op je link klikte... kreeg er de tranen van in mijn ogen. Volg altijd met veel belangstelling de verhalen van sommige van jullie onderdit topic (zonder commentaar, ik lees in stilte) Wilde nu toch even reageren Ik hoop dat jullie nu het pad naar jullie wondertje gevonden hebben! Heel veel succes en sterkte de komende tijd Liefs, Annelies
Bedankt voor je lieve berichtje....ik zie dat jij ook een hele vervelende periode doormaakt! Dat filmpje slaat dan in als een bom he... Jij ook veel sterkte en succes meid!
Elmo ook ik heb de link aangeklikt.......... Wat een ontzettend mooi filmpje........... Ik heb het met kippevel en tranen in de ogen gekeken............ Brok in de keel nu.......... Heel veels succes Elmo!
Hihi, broedkippie. Nou, dat heb je goed gedaan zeg. Zou leuk zijn, een TP op valentijnsdag. Succes hoor!
Elmo de broedkip! Das GOEI nieuws zeg! Wauw.. ben der stil van eigenlijk! Hihi Zooooveeeeel! Succes morgen enne... broedze verder he! kippie
He Elmo, Wat goed zeg, een eigen topic! En wat veel eitjes, helemaal geweldig! Ga voor je duimen dat het allemaal gaat lukken! Liefs, Snoopy
Elmo, wat fantastisch! Goed gedaan meissie! :-D. En wat heerlijk dat je weer lekker 100% voor een mini-Elmootje kan gaan. Ik duim voor mega-snel resultaat! Tok-tok, Anouk.
Ha Elmo! Wat een goed nieuws zeg! Zoals altijd duim ik weer mee voor de TP met alle andere meiden ! Go Elmo! Liefs Nollie
Hoi Elmo, ik lees je topic nu pas. Wat een mega-nieuws! Dit moet haast wel goed gaan komen. Zou erg leuk zijn als je de TP op Valentijsdag hebt. Ik ga heel hard voor je duimen. Succes vandaag, en ik kom vanavond nog wel eens spieken hoe het er mee is. Liefs, Jaycey
zeggeee kippie... met patat en appelmoes! zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie.. ow nee dat was wat anders he Toppie, dat het zo goed gaat joh! Wil jou en papa elmo alle succes van de wereld wensen! KuZzz
Lieve Elmo Ik vind het echt helemaal fantastisch voor je dat je zoveel eitjes hebt! Daar moet wel een klein Elmootje uitkomen! Dikke knuffel! Kirby