ik ben het even kwijt elmo, wanneer is nou je NOD? en dat het deze keer maar echt een NIET ongesteldheidsdag mag zijn!
He Dorito, Ik mag woensdag de 28ste voor een bloedtest komen. Hoop ook dat ik geen bloed zie! Maar...het rommelt wel wat...kan van alles betekenen. Probeer me er vooral niet aan te storen (hoe moeilijk soms ook). Elmo
Hé Broedkipje, nog van harte met je verjaardag! Nog een paar daagjes volhouden meis, de duimen draaien hier overuren! Woensdag MOET de uitslag gewoon positief zijn (en dan gaan wij je allemaal volgen, we hebben een voorbeeld nodig en dan komen wij erachteraan hihi)
Nou Elmo beter lat dan nooit he! Nog proficiat met je verjaardag gisteren! Hoop dat je woensdag POSITIEF mag testen! Bij mij is het helaas mislukt! snif snif....(zoals je al wel hebt kunnen lezen in me eigen topic) Groetjes Marjo
Jeetje wat spannend allemaal...nog 2 dagen en dan testen, Elmo! Ik duim nog steeds voor je...! Liefs Maamaa
Ook hier natuurlijk nog even mijn hartelijke felicitaties voor nog een jaartje erbij Elmo!! (idd beter laat dan nooit) Wat is toch je geheim om er zo jong uit te blijven zien ! Ga ook nog heel hard duimen dat je woensdag een iets verlaat verjaardagskadootje gaat krijgen [-o< !
och elmootje ben je jarig geweest en ik heb je niet eens feli gedaan Bij deze hoop ik dat je strakkies nog een mooi verlaat verjaardagskadootje gaat krijgen. de felbegeerde posi test. Het gaat al opschieten voor je... LIEK.
Hé Elmo! Heb je verjaardag gemist, maar alsnog....: CONGRATULATIONS! Ik sluit me overigens van harte aan bij al die meiden die meeduimen, -leven, -denken en meewensen voor je dat je a.s. woensdag een superknalpositieve bloedtest hebt! Liefs
Ik word helemaal zenuwachtig voor je. Keep my fingers crossed! Op naar de positest van woensdag... Kus
Hoi Elmo, ik lees nu pas dat je weer een jaartje ouder bent geworden. Alsnog van harte gefeliciteerd! Nog één dagje meid. Ik hoop voor je dat je vandaag wat afleiding hebt, anders duurt zo'n dag erg lang. Krijg je meteen de uitslag van de bloedtest? Ik hoop je morgen weer te mogen feliciteren. Liefs, Jaycey