@ He Elmo: Nog 1 dag w88. Hoop zo voor je dat je POSITIEF mag testen! Me duimen draaien overuren! Go for it! Liefs Marjo @ Eva: Jij ook heel veel suc6!
Hier nog een die duimt voor je, als onze duimen niet helpen dan weet ik het niet meer. Ik hoop het zo voor je en je ventje, dat je nu eindelijk een positieve test in je handen heb. Ik hoop dat deze dag snel voorbij gaat en dat je genoeg te doen heb vandaag. Succes morgen
las in het andere topic dat je opeens zo vreselijk zenuwen kreeg , mag hoor kan mij echt voorstellen dat dit heel zwaar is. Ben zo benieuwd morgen. LIEK.
Ik wil je nog even een hart onder de riem steken voor morgen TOI TOI TOI en hopen op een positief bericht aan jouw kant! Ik denk aan je. Liefs Ester
Heel veel sterkte bij het wachten gewenst! Ik kan me voorstellen dat je haast gek wordt. Ik hoop voor een positief resultaat.
Helemaal mee eens. Weet precies hoe jij je nu voelt lieve Elmo. Hoop voor jou op een goede test! Een POSITIEVE
Hou je het nog een beetje vol meis? En Elmoman, terkt die het ook nog? Denk aan jullie. Veel liefs Lydia
Pfff ben helemaal zenuwachtig voor je. Nog 1 dag meis! Hoe laat ga je testen morgen? Ik volg je en wens dat jullie eindelijk geluk hebben dit keer. Dikke kus!
Hier wordt ook aan je gedacht....hoop zo dat je een MEGA VETTE positieve test hebt Aan ons duim gedraai kan het niet liggen meiden. Elmo veel suc6 nog even volhouden he Liefsss
Hé meid! Hoop van harte dat je morgen eindelijk die positieve test in handen krijgt! Duim voor je! Liefs Kirby
He elmo, nog 1 nachtje slapen.......... Hoe laat ga je morgen testen? Duimen draaien op volle toeren!
hey elmo spannend morgen is de grote dag dus al... wat een boel berichtjes hier zeg, pff zeer geliefd je bent zelf nogal rustig op het moment of niet? Duim voor je liefs Nannie