He lieve meiden, Wat leven jullie ontzettend mee zeg! Super lief zeg! Hier gaat het weer ietsie beter. Ben peu-nerveus natuurlijk. Vanmiddag gewoon hoofdpijn en misselijk van de spanning. Ben anders heel kalm maar deze wachtweken zijn echt met stip de aller ergste ooit! Morgen bloedprikken en dan begin van de middag de uitslag pas... Ik voel niks. Voel me niet zwanger, voel niet of ik de duivels krijg....echt geen idee. Alle kwalen die ik van de Progestan had lijken zo goed als verdwenen. Borsten niet meer zo pijnlijk...niet meer zo gezwollen...(geen goed teken lijkt me). Alleen wat donkerdere aders op mijn borsten..maar niet knalblauw ofzo Afwachten dus! Jullie zijn echt kanjers zeg! Hartverwarmend! Dikke knuf, Elmo
nog een nachtje slapen meid en dan morgen middag de uitslag. En volgens mij een goede uitslag. Hier denk aan je en duim voor je . Ook voor Elmoman natuurlijk. Veel liefs Lydia
Lieve Elmo en elmoman, Nog 1 nachtje slapen en hopelijk dan het grote verlossende woord zwanger Ik heb net twee nieuwe duimen opgezet (de andere waren tot op het bot versleten) en blijf duimen totdat ze weer blauw zien. Hopelijk voor jullie beide een goede nacht en blijf geloven. kwebbel
Hey Elmootje..........heel veel succes morgen. Mijn duimen draaien in ploegendienst [-o< Ik hoop het zo voor jou...enne des te eerder is er een plaatsje vrij daar in UMCG Dikke tut ..Minou
Elmo, Wat spannend zeg. Ik hoop dat allemaal het wachten waard is e dat jullie morgen een gat in de lucht kunnen springen. Jullie hebben het zo verdiend. Heel veel succes met wachten. en morgen hopen we goed nieuws te horen. denk aan jullie. Liefs Jenny
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht. Alvast welterusten, en ik hoop echt dat ik je morgen mag feliciteren.
Spannend, vandaag weet je of je mama wordt in november! Ik strooi hier al wat hCG voor je rond Dat je geen klachten hebt wil niets zeggen hoor.... ik ken veel meiden (inclusief ikzelf) die juist geen klachten hadden de maand dat ze zwanger waren. Ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen!
We gaan zo richting ziekenhuis om bloed te prikken. Dan ook maar even vragen tussen welke tijden ze ook alweer bellen. Weten het allebei niet meer (erg he, na zoveel keer). Maargoed...wordt vervolgd NOG GEEN BLOED HIER! Elmo'tje Echt, super bedankt voor al jullie super lieve berichtjes!
Wooooooooooooooooow het is zo spannend! Zelfs voor ons kun je nagaan hoe spannend het voor jullie moet zijn! Gelukkig geen bloed en nu op naar een positieve test! ben erg benieuwd hoe laat ze bellen (moet na 1600 uur weg dus hoop voor die tijd gelezen te hebben dat Elmo en Elmo-man mama en papa worden!) Liefs Mirre