He Elmo, Mijn kaarsje brandt hier voor jullie! Ik hoop het zo. Succes met wachten, deze uren zullen wel slopend voor jullie zijn. Dikke knuff Monique
Oh gelukkig dat is al lekker snel! (al duurt wachten altijd erg lang) dan kan Mirre ook nog meegenieten van het hopelijke goede nieuws straks voor 16.00 uur [-o< Hou je in de gaten hoor..hihi
What goes around comes around, dus eigen schuld (in positieve zin) dat je mailbox vol zit. We wachten samen met jou af wijffie! Liefs Ester
Ik ga ook een kaarsje voor jullie aansteken. Ik ben er helemaal zenuwachtig van. Zal ik nog maar een stukje fluiten? Nou vooruit dan maar.......
NOg fftjes geduldig afwachten dus ! Wat spannend vr jullie ! Ga superhard duimen op een fantastisch belletje !
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=778455#778455 Hier mijn update meiden. Knuffel Elmo
Meid ik ben met tranen geroerd! Wat een heerlijk nieuws! Het is dus ECHT mogelijk! PROFICIAT! liefs Marjo
Elmo heb je voor jezelf ook al een test gedaan? Lijkt me echt WAAW om er ZWANGER te zien staan! Hoever ben je nu? Liefs en heel veel geluk! Marjo
wowwww elmo meid gefeliciteerd joh ik zit hier ook met tranen in mijn ogen te lezen wat een nieuws zeg
Congratz, ben zo blij voor jullie! Eindelijk na al het knokken, dit kleine/grote geluk is jullie zo gegund. De 2de echte walvis is een feit. X 4