Whoehoe, hier ook even een berichtje! Elmo! Je wordt mama! Wat fantastisch, geweldig! Geniet ervan en nu op naar 14 maart!
Elmo, geweldig meid! Hartelijk gefeliciteerd. Hebben al die duimpjes draaien toch geholpen. Het is jou en je man van harte gegund. Je hebt ook lang genoeg moeten wachten. Geniet er lekker van! Groetjes Nancy
Gefeliciteerd Elmo en Elmomannetje... Wat gewedig en wat is het jukkie gegund... Geniet ervan! Liefs Mariska
Ik ben echt zo blij voor jullie dat jullie wens eindelijk in vervulling lijkt te gaan. Ik zou zeggen geniet van elk moment en gefeliciteerd voor jullie allebei.
Wauw, wat een supernieuws! Het is jullie van harte gegund! En inderdaad, test maar flink.... die strepen zijn heerlijk om te zien!
Ik heb je al eerder gefeliciteerd, echt werelds. Het zit al de hele dag in mijn hoofd en zelfs de meiden op kantoor weten het ! Geniet nu van alle aandacht, doe het rustig aan!
Wauw! Wat een nieuws! Volg je topic ( en van de ander meiden in VB) al een tijd. En dit nieuws.....................wow! Helemaal supermeid! Weeeeer een voorbeeld voor hoop voor vele meiden! En nu.......genieten!
Lieve Elmo, Wat een geweldige banner, hij staat je enig. Ik kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent van dit geweldige nieuws. Volgens mij loop jij nu 9 maanden met een big smile op je gezicht. Ik wil nogmaals zeggen dat ik het geweldig vind. Ook leuk om alle reacties te lezen van anderen, daaruit blijkt wel weer dat je gewaardeerd wordt (en terecht).
Joepie Joepie en nog 100x joepie! Wat een verrassing om jouw naam bij de topic "ik ben zwanger" te zien! Heel veel geluk verder op de zo verdiende rose wolk! Fantastisch
He Elmo, Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid, het is je zo gegund! Ook hier kippenvel! Wauw! Liefs, Snoopy
Hey elmo, wat een supernieuws voor jullie! zit hier ook met kippenvel! Van harte gefeliciteerd!!!!! Liefs dikke knuf Nannie geniet ervan jullie hebben het gigantisch verdient!